? | Still, July

我不是高手
i need to improve my computer skill
 
我不是電腦高手
電腦呢家嘢 唔識就自己用下 咁就識嘎喇
唔好下下問人!
 
近呢一年 一直用緊呢d軟件
Adobe Photoshop® CS2  數位影像處理的專業標準
Adobe Premiere Pro 2.0 HD、SD 和 DV 的即時編輯
Adobe Audition® 2.0整合的音訊錄製、混音、編輯和掌握
Macromedia Dreamweaver® 8 建立專業網站和應用程式
Macromedia Fireworks® 8 建立、編輯與最佳化網頁影像

 
最近又要搞網站
要有突破 唔可以局限于cu09.com的技術
所以呢幾日狂down嘢 仲買咗本書
今次要構建動態asp網站 為咗老友免於犧牲色相 我要努力 除非佢自己想犧牲…-_-|||

 
並且down咗 Adobe Illustrator® CS2 重新塑造煥然一新的向量圖形
好似頗便捷 如果上次cu09.com用呢個 應該會快d搞掂
另外 在可預見的將來 我要學識用flash整網站 Macromedia Flash® 8 為桌上型電腦和各類裝置建立互動式內容
咁先可以有利於cu09.com以及嚟緊大project的長遠發展

 

Jul 29 2006

 


 ANYTHING    ? | Hello,August!
 
最近幾日 大家好似突然間對ANYTHING好有熱情 SPACE都換上了廣告
我post咗個廣告之後 被要求提高我的Dreamweaver製作網站水平
然而 我呢個負責promo以及網站製作呢一part的人不甘示弱
冇設計天分的情況下設計咗「八號風球tee不過澄清一下 八號波tee同ANYTHING無關 造成誤會 深感抱歉

 


The Little Black Dress
賈主義 Rachelism
 
作曲:賈立怡
作詞:賈立怡、Martin Style、Sophia Cheung
編曲:劉文仁
監制:馬永齡
演唱:賈立怡
i’m here waiting in the dark
my feelings won’t suppress
so blessed that i’m the one
that you possess
i wonder what they will say
when you take their breath away
in my arms you will lay
when we are one
i know nothing else could easily stand in our way
 
you may have gone astray
but you know where i lay
and to me you will always return and will never be tray
when you are with me
you feel so free
you can be yourself and not what they want to see
 
for everthing you dare
you reach out and be there
i know you have everthing ready to embark and to share
when they look at me
the truth i see
i’m without a guess
the luckiest little black dress
woo…
之前某一日 同屋企人argue完之後 一個人喺房間聼呢首歌 然之後 爆發了
常常羡慕別人光鮮華麗的外表 然後對自己的欠缺耿耿於懷
或者 其實 又或者 原來 自己一直都放唔低 又喺屋企人面前扮放低
 
看到一篇「給有福氣的人看」的網誌 確實平復翻
現在? 當然冇事情啦 開心翻曬喇
點解仲要回顧自己之前嘅唔開心? 因爲呢首歌確實好好聽
 

最近的timetable
7:20AM 起床
8:00AM ~ 11:00AM 學車 練車
12:00PM ~ 4:30PM lunch、對住電腦頽廢、睇下TEM-4、整下DV
5:00PM ~ 6:00PM 做GYM for 增肥
8:00PM ~ 9:30PM Dinner
9:30PM ~ 10:30PM 《愛情全保》@TVB Jade & 《十月初五的月光》@FSTV Public 兩齣同時段一齊睇
11:00PM ~ 0:00AM 《15/16》、msn chat、沖涼
0:00AM ~ 1:00AM OR 2:00AM 繼續對電腦
16號用咗一晚的時間復習考車的筆試 第二日輕鬆pass
 
22號老賀請客之後去咗giby’s 仲有lion 再次影「寫真」 拭目以待
 

About William Lo
http://willylo-cu09.spaces.live.com/

24 Responses to ? | Still, July

  1. Dan says:

    1st:件tee太牵强太刻意了吧?
    2nd:你的GYM计划,本人不看好..
    3rd:DVDVDVDVDVDVDVDVDVDVDVDVDVDVD again!

    Like

  2. Dan says:

    次次见到你blog上的"andy"都忍不住爆肚!!点算!

    Like

  3. azimhouse says:

    懶~呢排已經頽廢到連MSN都懶得上~呵呵,所以好耐無來參觀
    祝賀鉨筆試pass喇,雖然好容易~~~呵呵,我下星期3攷樁喇.願個天bless我喇.

    Like

  4. Eric says:

    中意D咁的sp~夠简约~!
    hah……

    Like

  5. Eric says:

    ps好劲啊,得闲教我啊,我都玩ps的~!
    咔咔~

    Like

  6. Giby says:

    澄清一下,件八号波tee同anything系无关系既…..

    Like

  7. Lo says:

    just expecting~~~~~lo   haha

    Like

  8. William says:

    to dannie:
     1.小小啦。設計班服嘅時候都諗過用颱風,不過可惜,5號風球早在七八十年代就淘汰咗。
     2.啊啊啊,最近兩日懶咗冇去。不過我會堅持的!
     3.ok ok ok
     4.我哋喺老賀屋企都笑到……
     
    to a zim:
     我未開始練樁啊……希望我得啦…………你加油!
     
    to DayDreamerシ專屬CoDe→Fanta:
     多謝光臨,下次多d嚟。「簡約」可能係我懶…………
     photoshop我半桶水嘎咋
     
    to giby:
     我冇話過同ANYTHING有關!你米打消我熱情(雖然冇你咁識design,大牌)
     
    to 望翼星:
     多謝多謝。我負責網站……不過技術未到家

    Like

  9. 晓澄 says:

    几时去游乐场?

    Like

  10. A says:

    willy lo~~  你搞好个网站喔  哈哈  件t~~  我再澄清一下   真系同anything无关既~~ 哈哈   
     
    死啦  我做咩好呢??  

    Like

  11. A says:

    giby做乜肥左甘既??   阴功~~

    Like

  12. William says:

    to Jocelyn秘書:
     唔好預我喇 我都唔知邊日要學車邊日要考試 ……
     
    to 柒目杉:
     1. 我都係delete佢啦 造成誤會 深感抱歉
     2. giby最近增肥嚄……… 咁我呢?我有冇肥到?

    Like

  13. abc says:

    看看是好的,希望对你有益,年轻人!!
     
    btw呢张相影得不错!

    Like

  14. Unknown says:

    都唔知你地搞咩,又anything 又helo august又咩8号tee…………乱了……

    Like

  15. William says:

    to j.T:
     好咯 老人家…………張相好睇?多謝!!!
     
    to Hanzen:
     hahahahaha….你拭目以待啦

    Like

  16. A says:

    哇~~~~   也太多軟件了吧   網站靠你啦!!!
     
    就    以後做mask唔好開webcam啦~~哈哈

    Like

  17. William says:

    to 柒目杉:
     我想殺咗giby……
     好咯…..你皮膚好 唔使咗mask……

    Like

  18. Eric says:

    伱對Net 的Software好掂咁哦~!
    几时得闲教教我呢~
    我肯定會来踩下伱塲laR……
    哈哈,伱都喺啊~!

    Like

  19. 葉起舞ヤ says:

     
     
    第一次来
     
     
    留个脚印
     
     
     

    Like

  20. 葉起舞ヤ says:

     
     
     
    嘿嘿  谢谢  希望以后可以多多走动 嘿嘿
     
     
    上面很多专业的电脑软件
     
    都是自己很想学的
     
     
    可是没有时间
     
    没人教
     
     
     
     
     
    是啊                         今天和电脑过了一天的情人节  哈哈
     
     
    没有情人有电脑 有兄弟
     
     
    和平常一样   也要开心
     
     
     

    Like

  21. William says:

    其實d software 我全部都係半桶水
    好水…………

    Like

  22. Lo says:

    你就好啦~甘有恒心学甘多 software~~~我就次次睇亲教程就想训觉,次次都学唔成55555555
    得闲教我哈哈

    Like

  23. Joanna says:

    我同SU系ADELAIDE住左两年噶啦,SICK同你噶关系同我都差5多,又系同学同学FRIEND搭FRIEND~

    Like

  24. William says:

    to 望翼星:
     你是技術高手 久仰大名
     
    to SeEInG♡Joanna:
     ho ho ~~~ 搭上搭

    Like

Leave a Reply

