SUMMER FANTASY

對假期總是充滿期待
但又有擔憂
 
Plan Plan Plan
summer你又有咩plan呢?
plan好咗又點呢?
做唔做到呢?
 
summer
面對唔同嘅人唔同嘅事
面對變數
面對自己
 
-「實有得玩好唔好…… 」
-「好!  假期又點少得你 」
 
summer is coming. r u ready?

                真的不會安慰別人 對唔住 我需要改進 我知
 
the best is yet to come
作曲、填詞、主唱:  林一峰
專輯:  林一峰的床頭歌

永遠有一個吻未嘗 有些燭光未燃亮
若愛太苦要落糖 結他斷線亦無恙
to hug someone to kiss someone
the best is yet to come

 
若要錯失永不能守 得到也不代表長久
假使快樂有盡頭 痛苦也未會不朽
寂寞半點假如不能承受 這生命注定過得不易
笑或淚 亦有時候
to hug someone to kiss someone
the best is yet to come
若你說不再聽情歌 不想再經歷這漩渦
假使抱住你拳頭 到底也沒法牽手
就是為了追求一秒平靜 將感情隔離半點感動都扼殺
沒法承受
 
永遠有不妥協傷口 有些憾事不放手
若你太刻意淡忘 越會補不到缺口
why don’t you hug someone just kiss someone
the best is yet to come

最好的尚未來臨 

About William Lo
http://willylo-cu09.spaces.live.com/

24 Responses to SUMMER FANTASY

  1. says:

    我系杨洋,广外01级的!!~~个日稳到你个space没低任何记号!!~~sorry!!~~

    Like

  2. azimhouse says:

    我噶summer plan同鉨差唔多哦~~~都繫學車同學語言~不過我學噶繫德語~~

    Like

  3. Chris says:

    系米好HI心列“`
    呵呵
    有无捻住去边玩或者点啊~~~
    我都无甘好了
    就黎踏上社会—工作拉
    ~!!!
    以后都无暑假寒假依样野了
    …想喊添…

    Like

  4. William says:

    to 懵豬eye:
    噢。01楊洋我點會唔識呢~~~見到你個space有好多99er嘅link嚄 仲發現有我添
    下次多d嚟留言啦
     
    to azimhouse:
    我選咗法文做第二外語 必修嘎
    不過 唉……考試慘痛……痛……暑假要惡補
     
    to dann.Y.ip:
    唔好喊~~~~~~
    個個人喺學校都會想快d畢業
    然後畢業之後就懷戀校園生活
    我諗我都係咁
    所以要珍惜每個假期

    Like

  5. Nicole says:

    每次plan都失败~我都费事啦!

    Like

  6. Min says:

    一向准备好噶啦~

    对个无暑假既人来讲~~~plan绝对无用!

    Like

  7. Sindy says:

    好中意summer fantasy个图标~
    好中意只蓝色!!!!!
    willy哥哥你好掂!!!

    Like

  8. William says:

    to nicole:
     我知道會係如此 不過都plan多d 命中多d
     
    to sicksick:
     集訓之嘛~~~~你實會有暑假的!
     
    to 樹熊囡:
     呢種藍色好舒服 同埋個圖案……(d字除外)……並非原創

    Like

  9. Jing says:

    做人要随性啊……
    暑假就系要随性而为……
    i am ready lo…hahahahaha……
     
    PS  ur pht is nice……

    Like

  10. Sindy says:

    我都想学车
    16岁就可以了….

    Like

  11. Lo says:

    一张好sharp既 PIC,虽然话暑假无乜好plan,但见倒张pic就忍唔住好鬼死期待    囖
    如果放暑假既天气好似放寒假甘,放廿个暑假我都际啊!    呢几日       简直热死人,街都唔敢出

    Like

  12. Lo says:

    一张好sharp既 PIC,虽然话暑假无乜好plan,但见倒张pic就忍唔住好鬼死期待    囖
    如果放暑假既天气好似放寒假甘,放廿个暑假我都际啊!    呢几日       简直热死人,街都唔敢出

    Like

  13. says:

    永远支持CU09~~~
    属于我地自己急正版!!!
    正吖~~~
     

    Like

  14. azimhouse says:

    你都好~有法语学~~
    不过下学期我地有日语学~我琴晚去抢学位终于抢到~呵呵

    Like

  15. William says:

    to ClaRa:
     thank you……and i am ready too
     
    to 望翼星:
     上個寒假成日都著短袖 氣溫卻是適中……我對暑假都好期待,不過第一日又有拗撬……算…依然期待
     
    to じǒvěの幸福:
     wow….cu09 fans….thank you for your visiting….and pls click to http://www.cu09.com for the update information about us
     
    to azimhouse:
     選修課我都有d擔心抽唔中

    Like

  16. Marine says:

    哇丫.~走入你地噶SPACE总有一种有亲切噶感觉..~
       ES有你地…好幸福>~
     

    Like

  17. Unknown says:

    kaka…
     
       ESer..!!!!
     
       好喜欢这里哦,ES的feeling…  真好~!!
     
                 +oil +oil laaaaaaaaaaa
     

    Like

  18. says:

    路过路过,放假有没有兴趣去自助游玩云南呢?呵呵

    Like

  19. Janice says:

    表哥~~
    我终于搞好屋企部脑兼上倒MSN同开倒space喇~~~
    Yeah下先……

    个logo好鬼靓啊~~~
    我钟意

    Like

  20. A says:

    暑假~~我要变到好型   系好鬼型果只!!!!!!!

    Like

  21. William says:

    to そ栤.sωêě+﹖ and 鰻魚仔:
     wow……突然多了好多ESer來幫襯呢度………..多謝多謝…….ES靠你哋喇
     
    to 黃瓜:
     去雲南?!我都想啊!好耐之前就想嘎喇
     
    to Janice表姐:
     你哋放假要多d來留言!
     
    to 柒目杉:
     你已經好型喇………我都要做gym……型過你!

    Like

  22. jing says:

    突然发觉当自己PLAN紧个SUMMER…其实..SUMMER正在流逝…好快就过去…点先有意义D丫~“

    Like

  23. Ming says:

    终于上到space喇,好感动啊…
    对于summer
    已经唔敢再plan了
    因为从来都冇点实施过
    只有顺其自然喇

    Like

  24. William says:

    to momoko:
     點先可以令summer有d意義呢個世紀難題…………算啦……唯有自己加油
     對於我哋嚟講 summer已經買少見少 畢業就在眼前
     
    to Ming:
     學校上space確實好麻煩 晤7知黐邊條線 不過可以用代理
     summer…plan……今年都係唔知得唔得

    Like

Leave a Reply

