點點燭光

個遊戲唔好玩
我輸咗
to sicksick: 打攪曬 冇人加你msn
 

 
 
今日睇咗《天使》2002年林一峰主演的電影
或者呢個唔算一部電影 這只是一個大學生的畢業DV習作
還有電影入面不斷repeat嘅歌 《這一路走來》呢張album嘅《我和泡麵》
香港本地民謠 唔錯唔錯 一峰嘅聲線 清澈明亮
 
我和泡麵 Me & Instant Noodles
 作曲、填詞、主唱:林一峰
 
等待的時光就只有我和你
拿一雙筷子期待把你放到嘴裡
世界給我幾分鐘
讓你的味道
變成我最美的呼吸
我感覺到時間
感受到真實
每分每秒屬於自己
我有個心願 你到底知不知
 
等待的日子就只有我和你
開心不開心你最能滿足我身體
口袋只有幾十塊
也能擁有你
給我溫暖渡過危機
我忙得沒法呼吸
見你總是容易
不管生活高高低低
我有個心願 你到底知不知
 
艱難的生活已經成為過去
這一路走來
卻一直等待
有誰願意和我一起分享你
就算有一天一切回到原地

 

 

 

 
Jun 30 2006 淩晨

最近上網好唔爽
首先躍進南宿舍的網絡有問題。上space要用代理。msn登陸唔到,要用舊版4.7。
 
然後,好多上開嘅網都被block。好煩!
例如
YesAsia.com [全球最大亞洲娛樂產品專門店] 我平時成日上去搵下最近有咩新碟之類
香港討論區 discuss.com.hk [一個香港只有一個香港討論區] down香港各電視的資訊節目以及香港樂壇的唱片最快最新
Google 間歇性就會上唔到 不過我堅決唔用google.cn
 
 
無意中見到維園的點點燭光
好靚 好神聖
好 中國人加油
冷靜d 安靜翻 唔好勞氣 笑翻
 
Jun 29 2006 下午
About William Lo
http://willylo-cu09.spaces.live.com/

8 Responses to 點點燭光

  1. Unknown says:

    你都去点咯……滴蜡添吧!

    Like

  2. William says:

    to Hanzen: 咁神聖嘅燭光就咁被你污染咗

    Like

  3. Viena says:

    how r u ? so long time no talk . just look around . have a good holiday. take care.

    Like

  4. Unknown says:

    你的space 神圣到我上N次先上到啊!
    神圣!

    Like

  5. William says:

    to Viena:
    thank you….it\’s really long time no chat with each other…..
    how r u in NZ?
    your birthday is coming…
    best wishes..
     
    to Hanzen:
    最近sp都short short地
    你都來留言 頒個獎給你咯
     

    Like

  6. Min says:

    oh…….i saw da short movie this morning……….
     
    pretty no comment……i cant get through of it………….but i can tell da 林一峰 is so cute!!!!!
     
    a kind of soft and move…..
     
    thx..

    Like

  7. William says:

    wow…sicksick
    u r welcome
    cannot get through of it??? depends
    Chet Lam is realli so cute
    and the film, bring me a comfortable feeling …

    Like

  8. ↘ТЁΣ says:

     
    超喜歡這部電影!

    Like

Leave a Reply

