華農真係乜都有!廁所有蛇

  好喇 一學期一度的「民主生活會」今日開

  全班人輪流發言
  諗到咩就講咩
  批評與自我批評
  總結一年
  展望未來
  我之前已經寫得夠多 今日就略過
  「民主」呢個字眼比較敏感
  而呢個會又關「民主」咩事呢?好似冇
  anyway 我哋班的内部事務内部選舉就真係「一人一票」好民主
 

 
 
  民主同蛇有咩關係? 其實係冇嘅
  不過我真係要感嘆一下——華農真係乜都有!

 
  院樓的廁所有如此告示 我今日先知
  「如厠請注意,有蛇出入!」
  之前有一次夜晚去呢個廁所 搵極都搵唔到燈
  今日去解決的時候好驚
  如果真係有蛇咁點算?
  咬親屋企人咁點算?
 
 
  最後蛇冇喺院樓廁所出現
  不過在教一對開校道上的水渠入面
  真係見到有蛇
 
  華農真係乜都有
  有樹林、有人放牛、有狗、仲有蛇
 
Jun 27 2006 淩晨
 

昨晚瞓得三個鐘 今朝晨早就去本部
終于去咗圖書館喇
7點半去到 終于有位
就喺呢個冷氣好勁嘅地方復習and繼續瞓——上午3個鐘、下午個半鐘頭、晚自習1個鐘頭
 
Jun 27 2006 晚上
About William Lo
http://willylo-cu09.spaces.live.com/

13 Responses to 華農真係乜都有!廁所有蛇

  1. Sindy says:

    华农真系乜都有~~~
    仲有你呢种怪人!哈哈^_^
    之前我仲推荐我表哥去添……….死人了~
     

    Like

  2. Min says:

    系咯,系咯,咩都有咯…..你都有了……….

    Like

  3. abc says:

    系阿……..咩都有啊,你已经系华农一大代表作啦……………

    Like

  4. Unknown says:

    好心你地就唔好疾住晒阿willy啦~~~
    话晒人地都系华农一大特色啊嘛!

    Like

  5. Dongchen says:

    一直都觉得你个space整得好靓,你竟然怪我唔系度留言 哈哈!所以我依家就来呢度留D痕迹啦!
    好耐无见你啦,睇来你生活真系超级无敌丰富多采哦!支持你啊,早日成为TVB记者!

    Like

  6. 糖糖 says:

    不是吧……那么恐怖

    Like

  7. azimhouse says:

    真系哦~~~同我间野一样咩都有~~~~

    Like

  8. William says:

    sicksick、hanzen、j.T、树熊囡:
    你哋你哋……我好差咩……
     
    to joseph:
    嘩……大駕光臨啊(講笑)我都好耐冇見你喇 挂住啊
    生活豐富多彩是要付出代價的……考試可能會死咗
     
    to 婷 and azimhouse:
    千奇百怪無奇不有嘛……
    真係?呢度百年老校 d專業又寧捨怪過人 真係乜都有

    Like

  9. Unknown says:

    你地学校真系做到人与自然和谐共处喔~~~~无得弹丫

    Like

  10. azimhouse says:

    我着重指--有蛇~

    Like

  11. Kaykay ♡...Qiqi says:

    点解一篇野N个TOPIC9吾搭8甘既?~!院楼有蛇一早就知啦,D甘既LOCATION,半山窝,系自然生态D嘎啦…后面果两篇报纸…无言…

    Like

  12. William says:

    to 蚊: 小小和諧啦 未咬死人 如果唔係華農又上頭條喇
     
    to azimhouse: 好!
     
    to Joyce: 我現在才知道。如果上次我夜晚去踩中條蛇就死人喇

    Like

  13. Lin says:

    我学校都有蛇啊~~~呵呵

    Like

Leave a Reply

