圖書館

 
[The End]
 
呢個學期竟然有13門課
下個學期應該會仲忙
下學期專業課多咗寫作英語視聽說寫作
校園電視台繼續做總編 聽講新領導對輿論比較開明 要加油
獵影工作室應該開始有嘢做 睇到其它學校的校園DV 我要熱情
社聯就繼續做
學院就客串下
同時聽到學院好多負面消息 要為自己打算下
 
真係the end喇
 

 
[Chapter 4] 
 
最後我都冇去到圖書館嘅自修室
之前借書嘅時候經過
入面一格格
貌似好pro
 
 已經考咗聽力閲讀新聞採訪寫作
公關新聞策劃論文已經交咗
聼日考基英
 

2006年6月26号

9:00~11:00AM

基礎英語

1502

2006年6月28号

9:00~11:00AM

馬克思主義政治經濟學

4107

2006年6月28号

3:00~5:00PM

大學計算機基礎

3403

2006年7月3号

9:00~11:00AM

毛澤東思想概論

4506

2006年7月3号

3:00~5:00PM

法語

1502

2006年7月5号

9:00~11:00AM

法律基礎

3302

2006年7月7号

3:00~5:00PM

軍事理論

3403

 
Jun 25 2006
 

 
[Chapter 3]
 
今日成棟教三做考場
惟有去教一
 
入學的時候直言
呢棟嘢似五六十年代的紡織廠
不過不幸的是
語音設備都在呢棟嘢
換言之
外國語學院嘅課程主要安排在教一
 
 
好彩好彩
有冷氣
淨係部電腦慢d、張台窄d、盞燈暗d、個窗殘d
 
仲有
部郁唔到嘅lift終于開門
不過就算郁到你都唔敢坐啦
 
 
Jun 25 2006
 


 
[Chapter 2]
 
隨時候命
還是回了廣州
宿舍真係好熱好熱
找一個有冷氣的地方
 
晨早起身沐浴更衣
坐校車去華山
據聞宏偉的新圖書館八點半就冇位
唔緊要
教三有空調嘅課室
終于見到我嘅身影
 

 
仲係嗰部MD
仲係嗰個俾我整爛嘅耳機
錄咗好多新歌好多舊歌
某同學嘅「給自己的情書」
lalala唔知la乜鬼
笑死我
嘈到其他人
 

 
學校竟然冇我心愛嘅蔗汁賣
真係要問下
除咗我之外
有咩人做蔗汁代言人
 
Jun 24 2006
 

 
[Chapter 1]
 
臨近考試
一堆人齊齊去圖書館復習
開開心心
真叫人羡慕
 
然而
遙遠的圖書館同有冷氣嘅教三自習課室
沒有我的身影
 
翻到屋企
隱居佛山
好食好住高床軟枕嘆冷氣
不過電視電腦
誘惑不少
 
樓下的KFC
相同的窗口位
一杯檸茶
一個薯泥
一舊原味雞胸
仲有高三執翻嚟嘅雀巢朱古力改裝嘅筆筒
 

 
窗外的風景
變了不少
 
從初中的假期開始
就相約過在這裡抄功課
現在
我回校考試之前
這裡充當一下
我的圖書館自習室
 

 
最後發現
我的MD已被我捨棄
我要iPod!
 
 Jun 22 2006
 
 
About William Lo
http://willylo-cu09.spaces.live.com/

34 Responses to 圖書館

  1. jing says:

    haha….比我抢占沙发位~呢几日突然十分熟悉学校图书馆..几乎我嘛开眼就系果度~无计啦~

    Like

  2. says:

    KFC咁嘈,温唔温得到书架?

    Like

  3. William says:

    to Momoko: 所以米羡慕咯
     
    to Jay: ok嘎。嗰個鐘數不是太多人,好多白領sell保險。屋企真係好多誘惑咯,米話電視電腦雪柜微波爐,我一支筆都可以玩翻餐……去到KFC就得本書。

    Like

  4. abc says:

    执返来的野都好用噶??
     
    你个十三点………….

    Like

  5. Sindy says:

    加拿大好少哦~~~
    我中意去星巴克!!!!!同买公众图书馆
    好有feel好安静

    Like

  6. Dan says:

    wow…果個笔筒!!
    好familiar

    Like

  7. William says:

    to j.T: 課室見到的 唔好浪費
     
    to 树熊囡: 佛山圖書館好似好遠……仲要冇冷氣
     
    to dannie: 其實我都唔知個筆筒係邊個嘎。當時你送個煙盒唔見咗,米要找個嘢嚟裝筆咯。好似喺成成個位度攞噶。

    Like

  8. azimhouse says:

    相当日~我都系同你一样噶想法,返左屋企闭关–复习。不过,事实证明,系屋企系完全复吾到习噶!!然后出外面复,都系吾得,日日挂住部电脑。。最终住左4日就返左来。最搞笑噶系我啊妈对于我的行为太了如指掌,知道我回来复吾到习,就从我第提天回来噶时候就问我:“你几时走返学校?”

    Like

  9. says:

    几夺目喔又整得!加油努力!

    Like

  10. 颖怡 says:

    每个人,都有属于他的角落。     我是女班

    Like

  11. Lo says:

    就~其实图书馆真系唔系好好~有人去左去到乱林野~有人去到感冒~有人去到傻左
    所以~不要对图书馆有太大幻想囖~~~~
    我还是enjoy屋企既感觉hoho            虽然好颓废~~~~
    唔知点解我一见倒你“学习”张相就好想问:张相系你自己影~定抑或有人同你影噶       嘻嘻

    Like

  12. William says:

    to azimhouse: 我媽咪都係 成日催我翻學校
     
    to HIGH吧: 嘩~~Ling姐~Ling姐……
     
    to 女班: 嗯嗯 找到適合自己的地方就好

    Like

  13. William says:

    to 望翼星: 張相係我自己影嘎 厲害吧…… 其實就我用photoshop cut咗我隻左手咯
    圖書館,不知道呢……不過…有人陪伴…總不是壞事吧

    Like

  14. says:

    哥们 还不错啊  很悠闲的感觉吧
    我也很喜欢KFC  呵呵
    有时间到我的空间看看了
    希望你考试顺利吧
    对了 你的空间的文字  都是繁体字啊 
    有个性   呵呵
    我是学软件工程的
    PS    3D    我也可以
    有机会切磋一下了

    Like

  15. Unknown says:

    我都有去KFC或M记,不过次次去到看一阵书就想睡觉了……
    哈哈……
    而且都几浪费我的金钱……

    Like

  16. Jing says:

    就……你最近好逍遥啦……
    羡慕…我宿舍连冷气都吾俾开……
    我晕……
    good luck with our exams…..

    Like

  17. William says:

    to 冰河上的雪: 歡迎。正體字不是個性,係因爲簡體字錯漏百出,大部分簡化basic on 普通話,我先用正體字。
     
    to Hanzen: 我都係。不過喺kfc瞓好丑嚄,所以我都係頂住。
     
    to ClaRa: 我明嘅,d人嫌電費貴……

    Like

  18. Jing says:

    就吾系电费贵咯……
    系距地纯粹吾想我系度既时候有空调……
    郁闷……

    Like

  19. Unknown says:

    蔗汁先生willy~~~!

    Like

  20. azimhouse says:

    嘿嘿.鉨囬學校,我囬傢.琴日巖巖攷完壹科,然后實在頂唔順炎熱噶氣溫,第二科攷試又在6日之後,今日就哀求啊媽比我返.終于哀求有傚.
    PS.蔗汁–同道中人.高中時瘋狂到會一次買很多隻放繫宿捨度…諗起都有D過分..哈哈

    Like

  21. William says:

    to ClaRa: 咁都得?不過有冷氣始終有機會開 好過我 熱
     
    to Hanzen: 係啊,你都好似見我飲蔗汁嘎啦
     
    to azimhouse: 蔗汁同道中人啊!!!我有個frd話全世界淨係得我固定飲料係蔗汁,原來仲有……前排OK3蚊一支5蚊3支,頂,要我一次過買三支飲,我就瘋狂咁飲,第二日就咳咯。

    Like

  22. azimhouse says:

    原來鉨仲瘋狂過我…大傢都繫蔗汁達人–幹盃~

    Like

  23. Giby says:

    真系唔知讲咩好!!!!!!LALALA你可以唔听!死人头!

    Like

  24. William says:

    to azimhouse: yeah!!!乾杯
     
    to giby: 我個frd唱嘅 點都要捧場嘎,點都會聼!

    Like

  25. Unknown says:

    我是06级华农业大学….就等待进学校了

    Like

  26. William says:

    to 小翔子: 高考都未放榜……你唔係第一志願報華農咁睇唔開吧……

    Like

  27. Min says:

    你D生活都…………..几…………….
     
    KFC超级热气,送都5吃啦~~~~

    Like

  28. Chris says:

    哈哈 我贴左相拉
    恩~~~睇下你个schedule听日你要考试哦!?好可怜哦~
    我听d fan听日去唱k
    唉~~~
    呵呵~系米好火爆啊!??
    just kidding拉
    我仲惨 要稳工…
     

    Like

  29. William says:

    to sicksick: 你怕肥咯……熱氣係藉口……
     
    to dann.Y.ip: 唱k 好誘惑咯 我係咪霸…………你畢業可以癲翻陣……

    Like

  30. Sindy says:

    我发觉你D日志好盏鬼~~~
    感觉你系华农好轻松!!!!!!!

    Like

  31. William says:

    其實一d都唔輕鬆嘎……
    近排係停曬課等考試啫

    Like

  32. snow says:

    睇来你呢个大忙人都系无时间陪我噶啦~~
    哎~~~

    Like

  33. azimhouse says:

    棟教學樓的卻幾舊哦…辛苦鉨咯

    Like

  34. Kaykay ♡...Qiqi says:

    KFC响我昵边好CHEAP噶炸,一提起,成炸鬼佬群起而攻之啊…(M记都吾例外),少去D惟妙啦…
    原来教一有LIFT噶?~!死啦,一直都吾知添…

    Like

Leave a Reply

