獨立?

耀明搵我食飯
我都知道係想講d乜
不過又同時講多咗好多
 
我好獨立?
我講下es 佢講下華附
諗翻轉頭
我的大學生活
看似獨立
但是否重復著剛剛踏入中學
那種對新環境的不適應
還是真的成長過
唔同咗
     呢
 
有人話4年之後出國就點點點
不過諗清楚d
淨翻3年
同耀明講到自己好有計劃
不過好似暫時得個
唔知呢 唔知呢 唔知呢
唔得
要努力 要努力 要努力
 
暑假好快來臨
停曬課 翻屋企 世界盃 等考試
定咗好多計劃
但我又怕自己好似以前咁
次次都做唔到
所以 呢個假期
期待中又有點擔憂
About William Lo
http://willylo-cu09.spaces.live.com/

9 Responses to 獨立?

  1. Jing says:

    我都系甘嘎啦……哩D野好虚嘎咋……
    最紧要就系可以做到自己想做既野……其他就吾好捻太多啦……
     
    independence…no regrets……lar…

    Like

  2. Chris says:

    恩~~~毕业?!应该吾会点瓜
    之后就开始做也啊 搞d乜乜乜乜啊
    我都就快工作拉 觉得同我依家个心态好吾搭…吾知点算
    anyway,
    见到clean&clear既
    吸油纸,
    捻起…我得返2张…

    Like

  3. lu says:

    暑假??
    每次都是计划定十个
    做到的只有一个
    所以一开始要定多点点
    命中率比较高哈

    Like

  4. cici says:

     
    其实做人点解要搞到自己禁攰呢?如果真系无计划,生活得开开心心,快快乐乐~吾系已经好好咩?
    独立······如果真系讲禁易,我地宜家就吾会禁心安理得感比爸爸妈妈养住···············
    有目标有计划系好既·············
    就算无,都吾好自寻烦恼~

    Like

  5. G_AS..... says:

    哈哈。。中意你sp既颜色搭配。。
    你既mv好似都几好睇喔。。呵呵。。。。。

    Like

  6. William says:

    to ClaRa: 其實係自己怯咯 不過 我冇事嘅~
     
    to dann.Y.ip: anyway la….不過我想講 張吸油紙係GASTBY的……我覺得好用過c&c咯
     
    to Lulu: 呢個提議唔錯 定多d 命中都高d
     
    to cici: 咁又係 好啦 冇壓力冇自尋煩惱

    Like

  7. Lego says:

    回头踩吓场,,      得闲仲想睇睇你拍噶MV,

    Like

  8. Lego says:

    一楼噶捞精(Clara)同学…  点解你地认识噶??

    Like

  9. William says:

    to G.AS: wow…….大導演…………多謝讚賞……
     
    to Lego: 原來劉婧豬仲有個咁嘅花名

    Like

Leave a Reply

