mv進行時

拍MV
送給全班
還是送給我自己
為友誼
為紀念
為回憶
還是爲了證明一下甚麽
          呢?

 
上個星期二
以爲要上法文課 所以翻咗廣州 結果唔使
好彩giby and sick出咗廣州
唔係就要食畜木所的飯盒
被偷拍了
覺得自己隻手好怪
睇上去手無搏雞之力
 

 


     MV進行時 

  上個學期末開始醖釀賀年MV,跟住不了了之。昨日,搞咗成日,終于基本拍攝完成喇。東區實驗樓、第四教學樓、鐘樓、芷荊橋、涼亭、東區運動場、網球場、芷園飯堂,好多地方,又上游落,辛苦辛苦,好彩冇去本部拍。身為監製、大導演、錄音師、攝影師於一身嘅我(呵呵,曬下命先),攰咗成日,所以今日先更新。首先當然要多些全班同學啦,冇佢哋又點會搞得成呢?大家都希望留低d記錄,記錄眨下眼就會過去嘅大學生活。當然要多謝副導演kiki同學啦,我一個人又點搞得掂嚄。

  拍MV之後,仲拍咗一輯「特別新聞報道」,呵呵。有在芷園做扒啦,教四天台差d跌落樓做直播啦,仲有躍進南雷暴消息。找到教4-801畫室做錄影厰嚄,過癮過癮。睇嚟我確實幾「恨」做呢行。

 

嚟張大合照,證明我哋05英語5班係最嘅!!!

 


DV截圖 有點猥 副導演的拍攝技術…………

 

  

  

  


About William Lo
http://willylo-cu09.spaces.live.com/

20 Responses to mv進行時

  1. Royce says:

    HO~~~活动很多的叻~

    Like

  2. Lo says:

    劳生你好~~~~hoho
    其实。。。。。我籍贯都系佛山噶,就~~~~我识听佛山话。。。。。囖
    终于系大学撞倒个姓劳既喇哈哈~~~~

    Like

  3. Kaykay ♡...Qiqi says:

    oh~it\’s underway!cool~wish to see the mv soon…

    Like

  4. Min says:

    个样有D猥喔…哈哈~~~~
    快D拍完发来啦!

    Like

  5. A says:

    wow~~~~~又系mv啊??  应该会唔错既 hoho     闪电你都够胆死上天台啊?  犀利!   

    Like

  6. Riko says:

    我都睇到你后面闪电果张…..恐怖!!!
    拍好啦?我又想睇~哈哈

    Like

  7. William says:

    to ㄗiêcёζ:
    歡迎光臨
    你個spcae我要用代理先上到咯
    暈……
     
    to 望翼星:
    噢 佛山邊度啊?
    我都識聼咯……廢話……
    不過就一d都唔識講咯
     
    to Joyce:
    仲要等你喺加拿大send段錄音過來
     
    to sicksick:
    好猥咩 我好pro嘎 搞掂send給你
    不過我就考完試先開始後期製作 慢慢等啦
     
    to 柒目杉:
    咩「又係」嚄 你哋多活動啫
    我呢個舊年就想整嘎喇
    打雷嘅時候在宿舍陽臺直播咯
    在天台的時候陽光普照
     
    to RIKO:
    wow……..稀客嚄
    係嚄 你都喺天河五山嚄
    成三十下閃電 恐怖

    Like

  8. Unknown says:

    猥琐的willy……
    谁能摇身一变成猥琐儿~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    Like

  9. azimhouse says:

    我繫偶然來到鉨噶BLOG噶~
    好犀利吖~~仲有甘多F協助鉨~努力喇

    Like

  10. Jing says:

    SORRY我迟来啦…^_^……
     
    有DDDD期待你地个MV……希望可以有warm既感觉啦……天才"类谢霆锋"大导演………
    祝你早日完工!!!

    Like

  11. Unknown says:

    原来你又系机关幼儿园咖??????我都系丫~~~~!!!好激动丫!竟然揾到个幼儿园校友~~!!!!
    MV期待中~~~~

    Like

  12. Lo says:

    个MV背景既feel我林起5班歌~~~~好熟口面
    期待ing。。。。。。~!

    Like

  13. William says:

    to Hanzen: 我做模特兒 你做猥瑣兒
     
    to azimhouse: 歡迎歡迎 你都係SCAU嘎?
     
    to ClaRa: 拍完擺埋一邊先咯 考完試再剪
     
    to 蚊: Really???你都係佛山人?你當時幾班嘎?我5班嘎 翁老師
     
    to 望翼星:
    其實SCAU有好多特別的地方 例如樹木園、放牛的地方、古老的建築 不過實在太太太遠喇
    所以都係近近地 呢一區只有教學樓、草場、游泳池咁
    不過仲有橋同涼亭的景冇截圖出來
     

    Like

  14. Unknown says:

    辛苦左成日,好期待看到成果啊~!~!
    好在果日好天~!~
    导演,你快的考完试就后期制作搞店它拉 ~~
     
    强烈建议:难得有张截图有我,竟然整到甘,快的换过张拉~~
     
                ~kiki

    Like

  15. says:

    哇,继续发扬记者精神嚄!

    Like

  16. Chris says:

    靠你啦!!!大导演兼监制兼摄影兼音乐兼后期制作兼……努力加油!!!

    Like

  17. 小鸡炖蘑菇 says:

    就~~~~~~加油!!!咯~~~~咔咔~~~
     
    搞掂之后请我地去蕉叶^_^

    Like

  18. azimhouse says:

    吾系哦~我系中山电子科技大读~
    我LINK你喇
    宜家我都学甘搞DV,得闲同你学返两招先~@~

    Like

  19. William says:

    to Kiki: 因爲是在快進的時候截圖 係咁嘎喇 冇乜人留意嘎
     
    to Jay: 好!到時會有一個「特別新聞報道」拍攝花絮
     
    to Chris: 冇你哋米一樣做唔成
     
    to 小鸡炖蘑菇: 厄…………一齊去 AA制咯 我窮 沒錢
     
    to azimhouse: 「整DV叻仔」?唔敢當唔感當 。我新手嘖……

    Like

  20. says:

    你地班女仔都好多下喔~
         真系希望我地班都有好似你同埋giby甘样概人~
      睇住d MV,感觉 好WARM~啊

    Like

Leave a Reply

