智慧牙成長的煩惱

智慧牙成長的煩惱 Growing Pains
 
  智慧牙斷斷續續咁出,都出咗好耐。出一陣就停一陣,又再出一陣,每次都會痛。今次特別嚴重,好好好好痛。我的幾位朋友都meng曬4粒智慧牙,恐怖。
 
  就喺昨晚,痛到我語無倫次,食咗消炎葯都冇用嘅情況下,網上請教咗未來嘅牙醫。未來嘅牙醫看似好pro又可能靠嚇,叫我一定要去睇醫生。
 
 
 
 
 
  於是,今日,「的」起心肝去睇牙醫。搵咗好耐,終于搵到本病歷。你睇,幾有歷史,1998年,當時我仲係12嵗,電話號碼仲係7位數。當時間醫院搬嚟我屋企附近冇耐,呢張係第一代嘅病歷咭,條形碼係貼上去嘅,簡陋到一定程度,不過市一係當時率先使用電腦歸檔嘅醫院。
 
 
 
 
  
  行行下先記得,今次係我第一次自己去大醫院挂號睇病,以前都係有屋企人陪住,睇校醫除外。不過未去到就遇到阻滯,大福路擴濶工程搞到過唔到馬路,而隧道入口又極之唔清楚,搞到我要穿越工地。我身壯力健就話啫,d老弱病殘都要咁過,真麻煩。好心市政府整好d導向牌啦,係要俾我閙!
 

 
  挂完號之後順利咁入到去牙科手術室。其實我自細都唔驚睇牙醫,不過如果要meng牙就真係驚喇。醫生睇完之後話,我上面兩粒智慧牙已經出曬,而且好正常。不過下面兩粒出緊嘅就有小小移位,牙肉發炎。粒多出嚟嘅牙肉理論上會自己萎縮。過多半年睇下呢兩隻牙出唔出到,出唔到就要上下4隻都要meng曬佢。就係呢個時候,隔離床傳來好似鑿緊嘢咁嘅恐怖聲音。原來隔離嗰位後生仔meng緊智慧牙,恐怖!~~~
 

 
  由於自己有消炎葯,所以冇開葯,不過都要盛惠¥25治療費。醫生就叫我唔好挨夜,but世界盃嚄……
 
  唉…………保你大喇智慧牙,呢半年你要生生性性,快d出嚟,我唔要meng牙啊…………
About William Lo
http://willylo-cu09.spaces.live.com/

22 Responses to 智慧牙成長的煩惱

  1. 晓澄 says:

    我同你几乎同病相怜,得闲我都要去稳牙医~~
    不过,牙医床你都好影,服左你= =||

    Like

  2. abc says:

    吾知点讲你好……..
     
    睇啦,出晒都好噶,,好事成双啊

    Like

  3. Unknown says:

    都叫左你早点看的啦!又5听我讲~
    还有啊,你现在才第一次独立去医院看病?!
    我好细个就开始咯!

    Like

  4. William says:

    to 秘書·Jocelyn: 好彩我唔怕睇牙醫…………當時等緊個醫生冇嘢做,米影相咯
     
    to j.T: 出曬梗好啦,最怕出唔曬,要meng曬,到時就唔方唔成雙喇
    to 牙醫·基仔: 咁以喺廣外外校都係自己去醫務室睇校醫,試過打針,試過縫針,不過都唔使挂號交錢之類嘅手續。去醫院d手續有人幫我搞掂曬。

    Like

  5. Min says:

    你都好无聊喔..去医院都影相啊!!!
    5怕比人打??

    Like

  6. William says:

    to sicksick:
    我又唔係大病 仲有力影相
    你估呢間醫院係深圳嗰間乜鬼美容院咩?毆打香港記者

    Like

  7. Kaykay ♡...Qiqi says:

    恭喜晒~终于有智慧啦~难为我长甘大连智慧牙既影都未见过

    Like

  8. Jing says:

    好恐怖咯……拔牙……
    因为我都已经无左……6只了……
    仲有两只……

    Like

  9. jing says:

    其实有个地方好奇怪...点解你会有四粒智慧牙甘多??

    Like

  10. Dan says:

    meng晒距meng晒距!!!
    打麻药,dup烂距,meng出嚟!!
    然后一个大坑,塞晒大棉花!!!
    然后流血不止,然后打吊针!!然后发烧!!!
    yeah!!!四粒meng晒距!!!

    Like

  11. William says:

    to Joyce: 冇好過有
     
    to ClaRa: 你箍牙 要meng好多
     
    to Momoko: 上下左右 加埋4粒
     
    to Dannie: 對你嘅遭遇深感同情。不過,你都唔好咁興奮,我係打死都唔去meng嘅,你放心…………

    Like

  12. abc says:

    好呀。果个叫 danniepei的人,真是颁个奖俾你呀,经典呀,简直…

    Like

  13. Chris says:

    天~我已经可以成为牙医达人了
    因为经验好丰富
    有咩吾妥问我得了
     

    我17号返,先系广州玩一个星期瓜
    再番屋企—河源
    我系河源人黎

    Like

  14. Chris says:

    and
    你几时放假啊?
    广州天气ok吗!?
     

    Like

  15. William says:

    廣州天氣 落雨落雨落雨!!!
    正式放假就7月8號 不過我唔放假都等於放假嘎啦
    停曬課 等考試

    Like

  16. Unknown says:

    崩左牙的willy是咩样的呢?!

    Like

  17. Chris says:

     
    咩话!?仲日日落雨??甘到时候要出去米好吾方便
     
    ~吾得啊~~~快d天晴.
     

    Like

  18. 晓澄 says:

    老板,你确实比我好彩好多~~我今日睇完牙医,确实要meng左距吖~~
    个牙医中好似好好心甘叫我:个日早D食饱饱,9点要准时开始做噶啦,如果唔系我赶唔切放工….T T个间医院12点先放工噶~~~

    Like

  19. A says:

    甘早就有智慧牙嘎啦?  唔系要到好中年先会出智慧牙嘎咩?    oh   你好可怜咯      我精神上同情你   咯

    Like

  20. William says:

    to 秘書:
    好慘啊 祝你好運咯
    米俾dannie嚇親
     
    to 柒目杉:
    唔係18 20嵗左右出嘅咩?唔知道啊
    食咗幾日消炎葯 雖然成日唔記得 基本上一日先食一次
    就好翻好多咯

    Like

  21. says:

    呵呵,世界杯当然重要D

    Like

  22. cici says:

    拿~学我啦~一早就去锰左d类犬齿~然后上埋个牙套~比晒空间d智慧齿自由发展~一d痛都无~哈哈哈~

    Like

Leave a Reply

