局外人@別人的班風比賽

用某人的話:「别人的班风比赛,与我无甚关系,不过还是关注了一下。看到鸡比在烦恼,看到sick在不停呻吟,还看到一个局外人willy不停地在安慰,然后看到一大堆一些人的粉丝在space里留下的支持……

 

  天河 —> 大學城
某學校某學院的班風比賽頒獎典禮
一個隔隔隔隔離學校嘅局外人+一個隔離學院嘅局外人
好彩有人陪我 否則一個局外人好礙眼
 
 
after school的吉列豬扒確實唔錯
B8確實靚過新學會
台上好有風雨球場晚會feel
台下好有es階梯課室feel
 
有人好似ignore我哋
發生咩事???
算啦
雖然我重點係捧佢場
得獎感受好有明星風範
陪佢剪mv嗰晚我已經學識點唱《IB5到來》
 
有人苦盡甘來
唔使咁煩喇
亦都唔使再逼我諗方案
興奮地說個舞臺先用咗一個鐘頭搭出嚟
就算用半個鐘頭除coin都唔戴眼鏡
班服show勁扭pat
《霍元甲》型曬啦 不過勇勇仲靚
 
有人好興奮
想捲入《紅樓夢》嘅角色
影到張好清嘅相在沾沾自喜
 
有好多人
有人彈琵琶晚禮服好靚
有人嘅側面似另外一個人
有人札起咗d頭髮搞到我同dannie都認唔到but叫得出我哋個名
有人穿完全不搭調的waiter衣服
有人勁姣勁中意show嘢 不由得要感嘆一番「這個人也太愛秀了吧!」
有人寒曬背catwalk 仲肉酸過willy行路
 
最後
有個局外人
趕到最後一部四線翻天河
開了一個不好玩的玩笑
在冼村等夜34號巴士等咗半個鐘
去師大暨大轉的士翻到宿舍
開心or upset?
都冇
可以話係真正咁冇心情
 
好啦
上個學期開始提出的mv計劃得到支持
下個星期要落實
否則
又試食言
令自己令好多人失望
趁有時間有精力 拍好佢
等06級迎新嘅時候 可以俾佢哋感受到外院嘅活力
等畢業嘅時候回望以前 都有段實實在在嘅回憶
同埋話俾其它年級知道 05級英語5班係最「正」
 
p.s我要買一張1G嘅SD記憶咭
 

睇住我個msn相冊先啦
更多精選照片 等我收集完之後 upload上flickr
再貼落個blog度
About William Lo
http://willylo-cu09.spaces.live.com/

16 Responses to 局外人@別人的班風比賽

  1. Unknown says:

    版权费啦唔该!!!
     
    D相无张清晰……

    Like

  2. McNick says:

    willy不断甘进步,呢个系我好想睇到既。
    前边可能仲有更大困难,一定要克服。
    知道其实你过得几开心就好,加油。
    always keep my eye on you。。。

    Like

  3. snow says:

    你嫁俾广外算啦~~
    PS: D 相好蒙~~

    Like

  4. abc says:

    基仔:既然你发话了,我也来表个态,D相影的真是好唔掂!!或者人地狡辩,说我特登整这个效果!

    Like

  5. William says:

    首先説明一下d相
    我冇好高調咁走去前面影相
    我係乖乖地咁坐喺個位度 zoom到好近 冇用閃光燈咁影
    根本冇預期到要咩效果
     
    然後to hanzen
    講下版權
    使唔使咁同我計啊?
    最多去你度整個「引用通告」喇
     
    再然後to snow
    我去觀摩活動
    借鑑經驗啫
    下次嫁去珠海好冇?
     
    最後to Nick
    多謝多謝

    Like

  6. 嘉乐 says:

    睇来你对广外真系情有独钟,余情未了喔““哈哈

    Like

  7. Nicole says:

    点解我觉得只古筝似琵琶多D……

    Like

  8. A says:

    我想講     d相好朦~~~~咯    哈哈   多謝捧場

    Like

  9. Dan says:

    颇难得,没有用实名制的暗喻,似乎都听懂了,对得上号
    局外人都多谢有局外人做伴
    特别是在她觉得“有人嘅側面似另外一個人”的时候
    哈哈,BUT SHE RELI DID NOT THINK ABT CTYING AT ALL!THX ANW
    嗯~还有,《霍元甲》真的很精彩!勇勇也很正
    还有你忘了感谢“裴”你等四线的人!!
     
     

    Like

  10. William says:

    to 細楽園: 都話觀摩活動 借鑑經驗咯
     
    to Nicole: 確實係琵琶 手快快打錯咗
     
    to 黛玉·柒目杉: 咁我都冇認真咁影。點知你哋竟然冇乜人影相啫
     
    to Dannie: 係嚄 漏咗。最緊要多謝你「裴」我成晚,「裴」我狂奔去等4線,確實好驚冇車,請你食after school都抵。另外。我覺得「另一個人」靚仔過嗰晚見到嗰個咯,真嘎。

    Like

  11. Chris says:

    哇~~~
    入边d人真系够晒…"正"
    !!!!
     
    woo~

    Like

  12. Jing says:

    sorry……果晚差D点左你做野……
    anyway…多谢你哩个局外人咯…因为你帮我地做左个好好既见证……
    仲有…你证明左D更加伟大既野咯…….^_^……

    Like

  13. Unknown says:

    几万年没来过了

    Like

  14. Unknown says:

    我来催促更新啊,烂牙的willy~~~

    Like

  15. William says:

    to dann.Y.ip: 咁邊個最正啊?
    to ClaRa: 唔緊要。我都係想影相所以先refuse啫。我證明咗d乜更加偉大嘅嘢啊?
    to ian inside: 下次來多點啦
    to 基仔: 我冇爛牙啊!我出牙咋

    Like

  16. 小鸡炖蘑菇 says:

    有人着左完全唔搭既waiter衫~~你以为我想噶~~大佬~~~
     
     

    Like

Leave a Reply

