高考一年祭

 
 
2005年6月7日(星期二) 09:00~11:30 語文
2005年6月7日(星期二) 15:00~17:00 數學
2005年6月8日(星期三) 09:00~11:00 綜合
2005年6月8日(星期三) 15:00~17:00 英語
2005年6月9日(星期四) 09:00~11:00 X科 物理
2005年6月10日(星期五) 08:30~10:30 英語(2)筆試
2005年6月12日(星期日) 畢業典禮
 
 
高考一年祭,痛,還痛。我最興講完d嘢當冇回事,從一d小事就可以睇穿我。一年後亦如此。玩了一年,是時候打算一下。
我仲記得我講過「我一定要出去,然後留在廣州」。我唔會當冇回事。
 

 
王菲原唱的《旋木》,由作曲的袁惟仁唱出,repeat 20次,絕對有feel
 
……旋轉木馬
……不斷追逐
……不斷迴旋
……沒有終點
 
 
《旋木》
 
<ture color 愛·原色 創作人原音大碟2004>
 
作曲: 袁惟仁
填詞: 楊學明
編曲: 黃中岳
原唱:  王菲
 
擁有華麗的外表和絢爛的燈光
我是匹旋轉木馬身在這天堂
只爲了滿足孩子的夢想
爬到我背上就帶你去翱翔
 
我忘了只能原地奔跑的那憂傷
我也忘了自己是永遠被鎖上
不管我能夠陪你有多長
至少能讓你幻想與我飛翔
 
奔馳的木馬讓你忘了傷
在這一個供應歡笑的天堂
看著他們的羡慕眼光
不需放我在心上
 
旋轉的木馬沒有翅膀
但卻能夠帶著你到處飛翔
音樂停下來你將離場
我也只能這樣
About William Lo
http://willylo-cu09.spaces.live.com/

12 Responses to 高考一年祭

  1. Dan says:

    i love this song so much….

    Like

  2. Unknown says:

    我睇到蓝某人的脚粗过你只脚……哇哈哈……!
    乜你地有毕业典礼噶?!我地考完就各固各,连集体影相都无……

    Like

  3. Unknown says:

    系拉,5经5觉又1年拉~!
    真系过得好快~
    好可惜,果阵时我地没留低影翻几张~
    暑假那阵翻学校补翻拉!~

    Like

  4. William says:

    to Dannie: 最近才發現呢個版本
     
    to Hanzens: 佢不嬲嘎啦。大家都對ES好有歸屬感,幾乎每個人都帶相機,影好多好多相。
     
    to Kiki: 你有冇找靚仔蘇鵬影相啊?

    Like

  5. abc says:

    蓝某人埂是劲啦,大头,大脸,连大pet,大腿………..

    Like

  6. Chris says:

    原来你系广外既
    我有3个好朋友都系果树…

    Like

  7. William says:

    to dann.Y.ip:
    你嘅「廣外」係指中學定大學先?
    我最近都成日搞到人哋好混亂

    Like

  8. Chris says:


    原来系甘
    我讲既系大学
    呵呵~
     
    无意思~~~
     

    Like

  9. Nicole says:

    1年啦~我又shai佐一年米饭~

    Like

  10. abc says:

    象总理工作报告!

    Like

  11. says:

    嗯,睇到D相有翻D回忆

    Like

  12. Kaykay ♡...Qiqi says:

    我都好中意昵首歌,不过中意FAYE既版本多D~得闲唱你听:)

    Like

Leave a Reply

