快樂的窮孩子

  下午被giby呃咗出廣州,因爲佢唔想同sm、鄭偉傑and阿濤一齊食jusco嘅壽司。於是,味千拉麵之後,一齊行街。Shopping嘅時候,大家都發同一個夢——「如果以後買衫唔使睇價錢,中意邊件就買邊件,就好喇……」我們這些窮孩子看見了bambini特價tee,RMB99for2,於是,四個人一人一件。
 
  最後,我們一行五人去了一個富人的地方——蕉葉。蕉葉d嘢真係好貴,五個人點咗四個餸:咖喱雜菜、咖喱蝦、豬頸肉、芒果雞,然後8碗白飯。茶位5蚊一位,白飯5蚊一碗,啊。點解仲叫咁多白飯,因爲咖喱汁好味咯,唔食盡d,米唔抵咯。今日,我哋五個人慳住慳住咁點餸,然後AA制,臺面唔係太多嘢,而其它臺可能好豪咁點到成臺餸,有人請,並且見到我哋可能會感嘆一句「可憐的窮孩子」。不過,今日我哋食得好開心。
 
  其實我們已經比別人多了很多機會,條件也優越很多,或者在嗰d點到成台都係餸嘅人的眼中,我們是窮孩子,但是,我們是快樂的。或者其它人即使有人請,不過食得唔開心咯。到第日,賺到錢,可以好豪咁嚟呢度食嘢,不過嗰陣可能會好回味今晚,記住以前學生年代扮小資時候嘅開心,同埋對比以後接觸到現實社會後的無奈。
 

 


終于攞到giby影嘅相喇

順便引用埋佢嘅文字啦,我懶

 

 

 
 
 
 
 
 
                蕉葉就係高卡,
 
                 有錢要等位,
    我哋呢班low-income都要等位
 
 
 
 

 

 
嗱!呢d就叫分甘同味!
8蚊一小碟芒果布丁。
五個人分!
不過,心裡甜滋滋!
 
 
 
 
五蚊一個白飯…你話…奢侈冇?
 
 
 
 
不過呢餐蕉葉確實好開心!
真係好開心!
可能日後會好窮,可能日後買嘢食飯唔使睇價格。
但係呢種,好珍惜美食,好珍惜所擁有那僅有嘅嘢嘅時候,真係好開心!

About William Lo
http://willylo-cu09.spaces.live.com/

26 Responses to 快樂的窮孩子

  1. abc says:

    穷???仲吃五文一碗白饭???你真是好"穷"呀

    Like

  2. Jing says:

    我一餐食既白饭3毫咯……
    不过我地真系要感恩啊……因为我地比好多人幸福咯……

    Like

  3. Unknown says:

    哎,你呢D叫穷,甘我呢D叫咩?!
    叫特困户了!

    Like

  4. Unknown says:

    顺便BS一下先……!

    Like

  5. cici says:

    系咪花园酒店附近果间??我去过·····d也食其实一般咯~想又便又好食~澳门街啦~

    Like

  6. William says:

    to j.T: 好諷刺嚄。我哋難得去d高級餐廳食飯嘛,對比嗰度d人,然後發下白日夢啫
    to Clara: 我哋白飯2毫子一兩咯……………重點係感恩咯,發白日夢之餘,珍惜現有的心情嘛
    to 基仔: 你番禺暴發戶啊
    to cici: 不過我prefer蕉葉多過澳門街嚄

    Like

  7. 嘉乐 says:

    嗯“`講得好岩“做人最緊要繫知足~~~

    Like

  8. lu says:

     呵呵~
           蕉叶…

    Like

  9. Unknown says:

    我都买左2件~

    Like

  10. Giby says:

    唉….惨呢惨呢….Willy,我flickr有相,你可以加翻…But…为什么要放呢张大头照….你真的不好看…

    Like

  11. snow says:

    何必甘介意人地既眼光呢?

    Like

  12. William says:

    to 細楽園: 係啊珍惜美食,好珍惜所擁有那僅有嘅嘢嘅時候,真係好開心
    to LuLu: 厄………………
    to mini: 厄厄………………
    to Giby: 你強迫我做手機wallpaper嗰張相夠醜咯
    to snow: 我哋都冇介意到……

    Like

  13. •°o。♡shushu♡。o°• says:

    不过我系SCAU吃饭都吃优质大米咖~白饭梗系要好吃D先得咖麻~有时系几好吃的~~不过大部分就硬过D砖

    Like

  14. jing says:

    hahaha….距地真系去吃JUSCO概SUSHI…恨左好耐啦距地…..

    Like

  15. abc says:

    好心你就吾好P相啦,自然D吾好咩……

    Like

  16. Unknown says:

    真系几唔自然的……!

    Like

  17. William says:

    to shushu: 其實我覺得芷園3樓嘅「優質大米」同1、2樓嘅冇分別咯 就係貴小小
    to Momoko: giby又唔早say嚄,我都想食啊
    to j.T: 唔p更加唔自然啦。你又唔係唔知panasonic手機影相嘛嘛哋
    to 基仔: 你哋都淨係識得彈我嘎啦

    Like

  18. 冷血 says:

    看起来还是很会体会生活的,不错啊!
    经常出去玩也好,有时间去爬山也好啊!

    Like

  19. Unknown says:

    !!

    Like

  20. Chris says:

    死~
    肚饿添
    ~
    我要吃野啊!!!
     

    Like

  21. William says:

    to ^#%$虚拟空间%$^# : 最近我媽咪成日叫我陪佢去行西樵山,不過我每次都放佢飛機
     
    to 瑩: 你留言可唔可以有建設性d
     
    to dann.Y.ip: 我都係啊 喺宿舍唔想郁 啱啱艱難地落樓買咗個炒飯

    Like

  22. Chris says:

    边个话我搞怪啊!?!?!?
     

    Like

  23. Chris says:


    知道你讲边个了
    我有话距拉
     
    哈哈…诅咒距!

    Like

  24. William says:

    呵呵 詛咒咯
    佢話你搞怪 仲怪過我嚄

    Like

  25. O+ says:

    大坜阿间蕉叶我f个老豆开架
    不过唔知系米总店
     
    只死人有钱仔…

    Like

  26. Kaykay ♡...Qiqi says:

    吾叫奢侈啦~~~我昵度米仲…哎~吾好提啦~你果D湿湿碎啦~~~广州D野真系好平噶…

    Like

Leave a Reply

