社聯風采 社聯好嘢!

mini話,社聯風采晚會係社聯呢一年嚟最後一個大show,希望我哋每個人都可以參加,並且留低最後影一張大合照,有個好嘅開始,並且有個好嘅Ending。
 
正因爲mini呢句,我就喺滂沱大雨嘅時候,從佛山飛翻廣州喇。喺校巴上見到瓜瓜同010,然後發現好多人都係向著新學活進發,突然,以前有小小嗰種晚會feel。開show之前,公關部唔使擔擔擡擡,維持下秩序派下傳單,派下雞(口哨),幾過癮。我同瓜瓜都冇食晚飯啊,開show前就急急腳咁去超市買咗d餅乾同麵包喇。不過,眼濶肚窄,算啦,留低做儲備。開show喇,其實個晚會冇乜特別,不過我當然有留意mini姐領舞嘅《愛你》啦,雖然之前已經睇過。
 
最好玩當然係show後合照嘅時刻啦。瓜瓜再次喺大合照嘅時候跣低,上次表彰大會已經試過一次,哈哈哈。凱文師姐就快去UK,蔡曉就簡單咁整咗個farewell環節。
 
最最最期待嘅就係公關部一齊去食宵夜喇,雖然遠遠不夠人。潮州大排檔,啤酒,玩真心話and大話骰。嘉烽同mini兩個邪惡嘅部長專門問d尖銳嘅問題嚄,不過都ok啦,我應負到。想當年,mini玩大話骰慘敗於我同瓜瓜、漢釗手下。於是,今晚嘉烽話要報仇嚄,一個挑三個。不過最後好似都係佢輸多d嚄。仲有啊,mini姐仲死咁唱我,幫我賣徵婚廣告,救命!最後,一點幾,唔係飲咗好多,翻到宿舍,沖完涼,仲要上咗陣網,搞到頭痛。
 
第二日,11點起身,宿舍冇電啊!!!又趕唔切翻屋企lunch嚄。於是,去龍口西so’o剪頭髮。but jerry唔似陳柏林!宿舍到晚上先有翻電,好彩,因爲呢個時候,我已經翻咗屋企好耐喇。
 

回想呢一年。想當初,我好想好想入到社聯,最後都如我所願,不過就係某程度上走後門。所以,我好驚。不過,後來發現每位部長都好好人,同埋社聯確實擴大咗我喺華農入面嘅人際網絡。嘉烽同mini,兩位好好笑好玩得,唔知道幾時開始就熟絡咗。欣瑜好有責任心,010好專業,佢哋都好細心。同事方面,特別講下瓜瓜。佢做乜都好努力嚄,包括我成日吞pop嘅商家活動,佢都跟到足。談談情跳跳舞社聯聯誼同佢拍檔主持啦,之後唱k燒烤都有我哋份嚄。上次去廣葯借嘢,仲叫埋廣外大的giby and sicksick。
 
而我呢一年,做過d咩呢?首先好似係興業銀行咖啡貓信用卡啦,整理其他學校嘅聯係資料,談談情跳跳舞社聯聯誼,古巨基華農歌迷見面會,同mini去廣東電台睇玉燕比賽啦,表彰大會,華南植物園燒烤,拉寳礦力的贊助,尋標賽,最後就係風采晚會。
 
下個學期,社聯換屆,無論去留與否,我都好珍惜呢個組織,真係學到嘢,而且真係好開心,因爲識到d朋友。
 
updated at 1:05AM May 30 2006
好多嘢想寫,不過真係唔知點寫。草草結束先,有機會有feel再更新。

 
 

照片點擊放大    

 

About William Lo
http://willylo-cu09.spaces.live.com/

6 Responses to 社聯風采 社聯好嘢!

  1. Colin says:

    昨晚我有去拍,没有见到你的?

    Like

  2. Unknown says:

    丰富的校园生活……你看你几好,不但有局外人做,现在也有局内人做……

    Like

  3. Jing says:

    willy……今日giby话你觉得自己似谢霆锋……
    PS  华农都几多靓女…

    Like

  4. William says:

    to Colin: 我見到你啊。你好cool咁拿住個腳架一支箭咁行咗入去,我就冇叫你喇。走嘅時候想叫住你,不過你好趕咁走咗。
     
    to 基仔: 局外嗰一part,確實幾局外嘅。呢一part,嗯,好開心。
     
    to ClaRa: 唔係我話自己似嘎,真係有人話我似嘎。你覺得呢?

    Like

  5. Lydia says:

    点解D女嘅化妆化到噤夸张啊?

    Like

  6. abc says:

    华农确实几多靓女,不过男仔就………………厄………………………………………

    Like

Leave a Reply

