FRESHMAN快一年@紀念日

  2006年5月16日,對於我嚟講,唔係咩紀念日。不過對於我哋嘅父輩或者係祖父輩,四十年前嘅今日,開始咗一樣影響佢哋一生嘅運動。1966年5月16日,516通知嘅發佈,標誌著文化大革命嘅開始。我並唔係要紀念d乜嘢,然後再批判一番。只不過,期末將至,我突然間諗到d嘢。嗰個年代嘅人,或者係嗰個嘅後生仔,係做緊d乜,諗緊d乜。
  freshman呢一年即將結束,學校嘅各個組織紛紛換屆。回想呢一年,總是覺得可以用一個字來概括——。渾渾噩噩咁,大一就咁樣子過去。林林種種嘅學生組織,你又參加咗幾多個呢?參加呢d學生組織,你又有咩收穫呢?最後,發現收穫不少,不過亦都唔多。
  現時,每日都係上網上網上網。究竟,呢個係點樣嘅生活?!
  大學開學前,自己仲寫過一篇關於大學生嘅網誌(link)
  對比今天的大學生與過去的大學生,有時會覺得年代不同了。解放前的大學生背負著救國的擔子;解放後的大學生站起來,為建設新中國而奮鬥;民革時的大學生被誤會但沒有被擊垮;八十年代的大學生爲著民主自由的理想而走上街頭。以前的大學生都是有理想有抱負有愛國熱情有使命感的年青人,為國家為理想奮鬥。現在的大學生呢?
  呢個問題,我想有個正面嘅答案,不過,現在期末將至,發現自己的答案與人無異。不幸地,自己成爲了汎濫的一員。莫非呢四年就係為咗混張沙紙?突然間有人同我講,其實好多人都係唔敢踏出第一步,所以渾渾噩噩咁度過咗呢四年。其實當時嚟咗呢度,我幻想咁樣可以激發自己嘅小宇宙,不過可惜,so far,冇!
  1966年,我Daddy啱啱讀小學冇耐,隨後嗰十年,好難想象佢哋係點度過嘅。1976年,經過咗嗰十年,突然間否定曬之前嘅一切,落差就更加大。終於,佢哋捱到中年捱大我哋呢班顧著玩樂、追求物質嘅化骨龍
  輪到我哋呢個時代喇。好,努力學習!


2006-05-17
  颱風珍珠遠離珠三角,不過風勢依然好大。躍進南宿舍突然出現彩虹。各位SCAU的朋友,快過嚟睇!
  而各位ESer,特別係99ers,大家會否記得畢業禮當晚嘅雨後彩虹呢?
躍進南的彩虹 vs ES的彩虹
check it out!
點擊放大

About William Lo
http://willylo-cu09.spaces.live.com/

21 Responses to FRESHMAN快一年@紀念日

  1. says:

    呵呵,我都觉啊!

    Like

  2. snow says:

    我都好想不自量力一下去参加换届,你甘掂,实会去噶啦~系米?

    Like

  3. snow says:

    ps:45度角,自拍最靓~~~
    哈哈~~

    Like

  4. •°o。♡shushu♡。o°• says:

    lo记去社联找个靓位混啦!

    Like

  5. Unknown says:

    自立门户吧——自恋自拍协会!!!哈哈!!!

    Like

  6. abc says:

    哗..
    哗..
    哗…
    打到嚟……………………….

    Like

  7. abc says:

    临瓜老衬是一个人距是一个老衬
    好象你一样
    成日抱住条黄瓜

    Like

  8. abc says:

    We could be together  Everyday together  We could sit forever  As loving waves spill over. 

    Like

  9. William says:

    to 成成: 你應該好勤力嘎
    to Snow: 我冇留啊
    to ShuShu: 我入咗學校電視台 做翻老本行
    to 基仔: 你都加入啦
    to j.T: 厄………………唔知你想表達d咩
    to LV: so sweet……but why LV?

    Like

  10. Ming says:

    我同瑩喺教四見到兩條彩虹噶!
    好靚啊“

    Like

  11. Nicole says:

    pelangi ~indah !

    Like

  12. Min says:

    奥~~5知道发表咩言论~~~不过…….
    点解 Giby个班甘幸福~我地5系~~~
    我地无挂住玩噶~我仲记得我地既corp.但最近太忙~

    Like

  13. Chris says:

    果“半条”彩虹真係好靓……

    Like

  14. William says:

    to Ming: 報紙度影到係雙虹嚟嘎
    to Nicole: 印尼文………………|||
    to Chris: 好彩我哋逃課
     
    to sicksick:
     我都有羡慕過嘎。不過呢d嘢,好難講嘅~~
     我都冇挂住玩嘎!!!你請得我呢個孤寒嘅CFO,我就唔會懶嘎喇

    Like

  15. A says:

    我都要努力学习了~~

    Like

  16. Dan says:

    好靚…
    好靚…
    RAINBOW..

    Like

  17. Sue says:

    响东区都睇到啦。。。
    原来你细个时系佛山架。。。
    纯粹路过~~~~~~~留翻只印。。。。

    Like

  18. Lap says:

    哇!!~~~羡慕啊!!!~~~好靓啊!

    Like

  19. Kaykay ♡...Qiqi says:

    我之前都见过华农既彩虹,不过好似无甘大…我响我昵度都见过彩虹,已经无以前既兴奋

    Like

  20. cici says:

    努力学习既同时都要记得玩乐~否则我地点可以将d好既生活趣味呈现比辛苦左大半世既daddy mummy?
    ”努力学习~就是为了更好地玩乐~然后令到自己既家人朋友都可以无后顾之忧感玩乐~”
    某位哲人讲嘎~距好似叫cici~~~

    Like

  21. Unknown says:

    你有边日唔系话努力学习架!!!

    Like

Leave a Reply

