BR大逃殺Ⅲ之華農大停電


  報紙都有賣,昨日廣州暴雨傾城,華農大停電!

  由下午三點幾左右,天河五山開始落狗屎。正所謂「行雷閃電會出事」,呢個時候,躍進南區已經係橫風橫雨,天空昏黃一片,仲有好多粉紅色嘅閃電,連行出陽台影相都好驚。點知閃閃下宿舍嘅燈同電腦就突然一閃,噢,停電。走廊外面嘅應急燈全部著曬。

  與此同時,學校東區因爲停電停課,各位勤奮冇逃「計算機基礎」嘅同學冒著暴雨翻到宿舍。据了解,東區連接躍進南嘅一段「華農快速幹綫」交通陷於癱瘓,平時嘅泥路加上雨水後令整個路面變成沼澤一片。大家翻到宿舍後已經變成落湯鷄鴨。本來想沖下涼,點知發現冇水!!!因爲停電嘅關係,水泵抽唔到水,宿舍竟然冇凍水,洗手只可以用熱水。

  天開始黑喇,不過依然冇電嚄。大家陷入恐慌之中(其實我自己最恐慌)。隔離宿舍竟然將走廊嘅應急燈偷入房,開賭檔打牌!隔離「六嬸三太公」,我哋房依然漆黑一片。威利同學此時越來越不安,好似電影情節「BR大逃殺」嘅前奏咁。莫非呢個係一個陰謀?莫非真係嚟個第三集?停電搞到大學生暴動?自細怕黑嘅我越諗越驚,煲咗幾輪粥之後仲冇電嚄,所以作出一個驚世決定——出去行街,特別鳴謝KiKi Ng小姐陪同。擔住支電筒落樓,然後上車,連78路車上面都係黑嘛嘛嘎,恐怖。7:59PM,部車就快到達天河城嘅時候,收到短訊——「有電喇」。去購書中心買咗本法文參考書再去jusco買d嘢食,翻宿舍。

  有d後悔冇打電話去南都報料,如果唔係今日頭條就可能係咁,哈哈。大家可以上網睇翻今日報紙原版http://www.nanfangdaily.com.cn/southnews/pdf/ds/20060511/A01.pdf

About William Lo
http://willylo-cu09.spaces.live.com/

28 Responses to BR大逃殺Ⅲ之華農大停電

  1. Lap says:

    对新闻无咩感觉…反而对哩张图好好奇..边树黎噶?!

    Like

  2. William says:

    to lio: 我宿舍咯 暴雨嘅時候影出去

    Like

  3. Janice says:

    俾你水咗入嚟
    原来。。。表哥你怕黑
    落狗屎都仲去行街
    佩服

    Like

  4. 晓澄 says:

    有无搞错?成村人陪你中怕黑~~~
    不过寻日场鱼确实几恐怖,搞到我铺头"猪笼入水"添T T~

    Like

  5. 恺莹 says:

    香港呢边毫无动静…依然晒死人~

    Like

  6. Unknown says:

    乜你宿舍附近成个荒野甘噶……

    Like

  7. cici says:

    我地用应急灯照住锄D~约定8:45无电就走人~~~不过好彩有~大逃杀·····有无禁严重啊??唉~

    Like

  8. William says:

    to Janice: 當時冇落雨
     
    to Jocelyn: 當時氣氛好壓抑
     
    to Miffy: 下個星期打風嚄 八號波,停課
     
    to 基仔:確實好荒涼 不過地處天河嘎
     
    to Cici: 我都想翻屋企 可惜第二朝一早有課

    Like

  9. Nicole says:

    连北京呢d甘干嘎地方都差唔多落佐成个礼拜雨啊……
    p.s.我的确肥得好厉害~所以而家已经on diet ~

    Like

  10. Ming says:

    唔係沼澤啊,簡直係見到黃河縮細版吖!!
     
    我哋都喺度打牌哦…呵呵!
    不過打到最後連應急燈都冇電
    悲哀啊“`

    Like

  11. Min says:

    几好玩喔~哈哈~~~
    几正 啊 ~~~

    Like

  12. 薯薯婷比 says:

    好犀利啊你!!
    因为你似hk guy又想做无线记者喔,咪甘叫你咯~~~~
     
    p.s.点解我个名下面系“子宫”既……

    Like

  13. William says:

    to Nicole: Peking 唔落沙已經好好喇
     
    to Ming: 下次派你去做直播 do do do do do do do do
     
    to Sick: 多謝捧場嚄 加油!
     
    to 薯薯婷比: 好似你先至係hk people嚄。「子宮」係一個男仔frd

    Like

  14. Dan says:

    BR…大逃杀….
     

    Like

  15. snow says:

    完全可以想象到你"腾鸡"果个样~~
    霖到都好笑~~
    我呢边仲系晒到死~~

    Like

  16. A says:

    甘大锅?    不过算吧啦   广州无几何落狗屎嘎       由距啦

    Like

  17. Edwin says:

    几惊华农有人又因为停水停电睇唔开去做空中飞人啊。。。。

    Like

  18. William says:

    to Dannie: wow…………BR……
     
    to Snow: 我冇好「騰雞」,我「囉囉攣」啫
     
    to 柒目杉: 我覺得廣州經常落狗屎嚄
     
    to Mini_ETONG: 砸住。學校再搞單咁嘢仲得了?!

    Like

  19. Jing says:

    willy lo……骤然发现你好伟大…报到写实…因为已经有N个人投诉过……

    Like

  20. liu says:

    绝对有聊人士! 不过张伪劣报纸整得吾错~
    我地呢边阳光灿烂学校周围D草地布满人干 霖到就快翻中国…我就觉得…好热啊~ OTL

    Like

  21. abc says:

    此人未经南方都市报纸同意,擅自更改报纸之内容,并公开发表,请拨<南>报投诉检举热线 020-87382357!

    Like

  22. William says:

    to Clara: n人投訴?wow……
    to Jackie: 呢度真係超級熱
    to 神的兒子在跳舞: 你去檢舉我咯………………

    Like

  23. •°o。♡shushu♡。o°• says:

    到最尾应急灯都5开啦…华农快速一落雨就水浸街,简直系华农一大特色!

    Like

  24. Unknown says:

    点解唔影埋我地四个既相吖,我地都有借光打牌喔,呵呵~~

    Like

  25. 凌茹 says:

    我地一D事都无……….

    Like

  26. Sue says:

    haha~
    你果野头版好搞啊~~~~~~~`我就系谂报纸应该无甘报道架。。犀利!

    Like

  27. steven says:

    好Q细胆啊你。5怪得我叫你(……) 仔拉!!

    Like

  28. Kaykay ♡...Qiqi says:

    乜发生左D甘既事?~!我起码有成年无得见台风啊~惨…

    Like

Leave a Reply

