一步一生?

時間開始於2006-2-19 21:11:58
翻查msn的交談記錄 就在這時候開始
當時我宿舍仲上緊56k、宿舍仲會斷電
 
你是我的幸運星
迪士尼雖然只是一個lable
不過有人約我去 so sweet
 
每天起床鬧鐘都有你的照片
讓我覺得每天都是新的一天
 
3月5號 到現在 5月9號淩晨
時間過得好快
 
唔知點解 今晚見到你話唱《一步一生》會唱到喊嘅時候
我突然覺得好down
甚麽「曾經期望我 前程和戀愛 甚麽都擁有」
我真的不知道怎樣回答
自己repeat又再repeat呢首歌 越聼就越down
我哋都冇嘈交 做乜要突然feel sad嚄
 
你話
  「世界上没有永恒的爱情
   到最后,陪伴自己的,还是自己一个
   自己永远是最忠实的FANS
   它不会因为任何的事情而离开你的
   忠实自己是最好的感觉!
   爱没有,恨没有,抓不来,也甩不掉」
ok 我信
我信現在開心就得
起碼我覺得從2月19號到現在
同你一齊
我開心
嗯 咁就夠
我不知道怎樣才算「學會保護自己」
我真的不知道
 
而你 搞到我今晚心情同你一樣down
不過 你嘅一句「傻仔」就馬上tum得翻我
 
ok
不要想太多
聼日大家都要開心翻
 

一步一生 作曲、編曲、監製:伍樂成 填詞:林夕 主唱:許志安
童年是誰伴我走
挽我的手
望我踏上天梯
不可退後
曾經期望著我 前程和戀愛 甚麽都擁有
#沿途就算跌要跌得好看
才能不自責報答別人厚望
然而誰明白我沒你們所想的堅壯
我很想找個人對我說別怯慌
回顧中仿佛一步一生
每一級一世都難忘如何吸引
曾碰上每個過路人跟我漸行漸遠
懸涯上我始終都企穩
誰伴我去走一步一生
每一位一個不留神
不再熱吻
還有沒有人令我驚險又興奮
願我能提示我我這一雙腳別震
About William Lo
http://willylo-cu09.spaces.live.com/

9 Responses to 一步一生?

  1. Sandy says:

    劳记大个仔啦

    Like

  2. A says:

    嗯    希望你地sweet sweet啦~~~

    Like

  3. William says:

    to 米餅:唔得咩?
    to 柒目杉:thank you thank you

    Like

  4. 晓澄 says:

    BOSS,好SWEET哦….唔知点解觉得好感人添T T
     

    Like

  5. liu says:

    春天来了~~~~~

    Like

  6. snow says:

    睇到鸡皮都起晒~~~

    Like

  7. yU says:

    路过踩下…
    哈哈…
     
    真系有D….
    嘿嘿~~~
     
     

    Like

  8. yU says:

    突然发现..
    sunny yip系你朋友??

    Like

  9. says:

    好幸福唷……
    真希望幸福会传染!

    Like

Leave a Reply

