「翻滾」黃金週

  2006年的五一黃金週,確實精彩。4月29號下午已經翻屋企,5月8號下午先翻學校,放足9日。而其中的1號至7號,我每日都有或多或少的時間在廣州度過,不過,大家注意,我屋企唔喺廣州,而係佛山。
 



May 1st 2006
 
  黃金週開始,全個大家族又試進行無聊的「自駕省内遊」。今次選擇極其無聊的佛山市南海區九江鎮一個叫做「鷺鳥天堂」的地方。finally,見到好大隻嘅鷺鳥,不過點解係「天堂」我就唔多清楚,我唔覺得從質量以及數量上可以達到「天堂」級數。不過令我印象深刻嘅係個廁所。同往年一樣,去完一個地方就食翻一大餐,大魚大肉,有雞有蝦。下午去咗佛山市順德區陳村鎮的花卉世界,不過奇石展嘅門票是在太貴,所以就免票的四老兩小入去睇,其他人就在外面齋等。等等下,頓覺無聊,大家又討論去邊度食飯,最後確定廣州市荔灣區(原來的芳村區)的鵝公村。就係咁,第一日毫無計劃咁就同廣州有接觸。
  令人氣憤的是,我被騙啊!!!啲frd嚄,我成功咁做咗愛人丘比特,不過就馬上反轉頭兩條友齊齊玩我。傷心啊,傷心到我在停車場大叫!不過,成功做到愛神丘比特,都好開心,同時又有幾分感動嚄。

 


May 2nd 2006
 
  大夥兒去南崐山,我當然冇咁蠢跟埋去啦,瞓到好遲,lunch之後就去廣州喇。爲了完成我偉大使命,我從天河城花咗一個鐘頭時間逼巴士翻宿舍,拿Windows的安裝碟以及我自己的軟件雜錦碟,幫Giby裝電腦。
  晚上同Giby、SickSick、劉婧豬去咗pizza hut & starbucks聚餐、飲嘢and商量大計。因爲「好世界」嘅Starbucks冇沙发位,所以起程去第度。之後出發去淘金,點知根據劉婧豬的錯誤記憶,行咗好多冤枉路。都係去咗starbucks,最後又轉場去KFC,成晚係冇point出到嚟。而晚上的msn語音混戰,更加嚇親可憐的黛玉
  而「翻滾」呢個詞就喺呢晚誕生嘅。不過正常嘅大家都知道,我同giby一間房,我瞓地下佢瞓床,永遠冇可能「翻滾」。

大家唔好去sicksick度啊,佢好奸詐嘎。明明有Willy會靚d,但佢又話唔好咯,虛僞啦擺明 。

 


May 3rd 2006
 
  落大雨去咗美術館,不過都好玩。等人等到我兩眼放空?冇啊!我冇等到唔耐煩嘎!晚上依然住在giby屋企。

 
 


May 4th 2006
 
  lunch,越來越over的話題。之後,我翻佛山,Giby翻增城。
  


May 5th 2006
 
  期待咗好耐嘅燒烤大聚會。有我、秘書、Giby、BallBall、Leslie、朱西不過啲人燒烤專門燒d無畏嘢,完全忽略咗燒雞翼先係重點。我呢個燒雞翼小王子燒咗好多好多,而且全部燒得好靚。秘書整嘅三文魚十分好,老牛就太老,粟米都ok。
  晚上打麻雀,我好外行。打打下pair牌我就瞓著咗,點知竟然迎來世紀之吻。打牌衝100嘅要抽籤親吻我嘅一個部位。點解永遠都係我做犧牲品。最後「幸運兒」係giby,親吻我的耳仔。
  極之無奈地,我要同giby瞓埋同一張床。仲要成晚聼住Wee Weng Weng Wee Weng Weng嘅「Don’t Touch Me」。我要澄清,I was not going to touch him!!!

 
 


May 6th 2006
 
  按照原定計劃直接從洛溪翻天河join媽咪。算,陪某人翻市橋先,再坐302去天河。陪媽咪and姑姐行街,帶佢哋去下五月花and麗柏。不過計劃再次改變,我,隻身闖東莞!一個鐘頭左右的車程,好快!我對莞城冇乜印象,感覺上東莞確實靚咗。不過,依然覺得呢個係一個暴發的城市,唔夠佛山好。間酒店好靚,好舒服。嗯,原因就唔多講,不過我講咗大話厄媽咪,加拿大的同胞,很抱歉,你再次成爲我借過橋的對象。
 

 


May 7th 2006
 
  東莞–>廣州–>佛山
 
 
May 8th 2006
 
  上學了!黃金週就此結束。我每一日都在廣州度過,如果住廣州,咁就好喇,唔使咁麻煩。不過,咁唔代表我唔中意佛山!
About William Lo
http://willylo-cu09.spaces.live.com/

15 Responses to 「翻滾」黃金週

  1. Kaykay ♡...Qiqi says:

    你就好啦,周围玩,难为我日日要番学……T_T

    Like

  2. snow says:

    真系精彩~~~~~~~~~

    Like

  3. 助人为乐、关心集体、热爱班级的小韵韵 says:

    无语……
    比较同情蓝翔……

    Like

  4. Unknown says:

    劲咯!周围去!
    羡慕死人咯!

    Like

  5. Giby says:

    任智韵
    你都觉得我应该被同情呢,我真系好惨啊~~~~~~~~~~~~~~~~~

    Like

  6. William says:

    to Joyce: 加拿大仲多假期啦
    to Snow: 你唔join我哋BBQ之嘛
    to Kit: 好明顯我慘d,你唔好顛倒黑白!
    to 基仔:你都好歡啦,我夠羡慕你咯
    to Giby: 我唔想同你講嘢。i was not going to touch u

    Like

  7. Giby says:

    任智韵
    你都觉得我应该被同情呢,我真系好惨啊~~~~~~~~~~~~~~~~~

    Like

  8. 恺莹 says:

    喂,你去東莞做咩啊!居然仲甘講野,擺明東莞就已經靚過佛山啦,仲有,你係百佳個度張相後面就係我屋企喇!睇來你去左ole\’喔.

    Like

  9. says:

    哈哈,几丰富嚄!唔错唔错!!
    搬去广州啦~~~不过近排广州楼好似贵咗

    Like

  10. 晓澄 says:

    嗯….无咩特别意见,不过记住,老牛唔系我整既,粟米纯属意外~~~

    Like

  11. William says:

    to Jocelyn秘書:我都冇話d老牛係你的傑作。不過老得嚟都ok好味
    to Jay成成:成家都喺佛山,話搬就搬咩?靠自己努力咯
    to Miffy: 我都有幻想過行行下見到你。又有疑問過你屋企在何方

    Like

  12. Ming says:

    真係羡慕你嘅假期可以咁精彩
    可怜我每日都係对住部电脑
    闷到死!!

    Like

  13. A says:

    其实    无吓亲我我   我觉得几稿啊~~~~ 哈哈
     
    and…  你sure无翻滚????  哈哈 

    Like

  14. William says:

    to Ming: ok啦。聚會總是開心的
     
    to 柒目杉:呵呵 你冇mic 得個聼字 米慘咯
          我當然sure冇翻滾啦!

    Like

  15. Unknown says:

    willy日日否挂住翻滚~~~~~都唔明白点解甘中意玩语音~~~

    Like

Leave a Reply

