我的msn怎麽了?!

  每逢自己部電腦有問題,心情就會好差。好似現在咁,完全唔知道究竟發生咩事,無論msn messenger 7.5還是Live Messenger 8.0 beta都上不到,而且是用任何帳戶都上唔到。噚晚演講比賽fail咗,對我心情一d影響都冇。不過,一翻到宿舍就發現msn上極都上唔到。整整整整到淩晨兩點,好放棄。成晚都瞓唔好,好驚自己帳號又試被盜用,早上上基英都冇心情。
 
  然後,終于到發飆的時候。一個我忍咗好耐,噚日喺院樓一件小事就足以加深我對佢嘅唔順超。今日填表係導火綫,我依然堅持,我冇錯!公道自在人心。每一次都係咁,冇人出聲唔代表佢冇錯。而問題係佢根本意識唔到究竟咩問題。下學期改選班委,哼,哈。
 
  翻到宿舍,一怒之下重裝windows,以爲咁樣就可以解決問題。點之,依然唔到,仲要重新註冊過d軟件。每次電腦有問題就會搞到自己心情好差,然後就引發頭痛,加上昨晚整到好夜都整唔好,頭仲痛。唯有食粒頭痛葯,然後瞓覺。發現原來成房人都上唔到msn,莫非係我哋房局域網有問題?what on earth happend???
是日金句「乖,等我翻嚟」
 
好,努力復習,星期六考試。期待五一CAMPING、BBQ and wait for u.
 

壞電腦就壞心情,煎熬咗成日,還是fail。不過個樣已經不似人型,變成安安佳佳或者團團圓圓的同類。今晚要發下姣先。
 

About William Lo
http://willylo-cu09.spaces.live.com/

11 Responses to 我的msn怎麽了?!

  1. Ming says:

    唔好孟喇..
    好快就会冇事噶喇

    Like

  2. 晓澄 says:

    你似乎好支持WATSONS哦~~~= =|||

    Like

  3. Unknown says:

    D人的发姣用品认真多啊~~~~~~~佩服佩服~~~~
    放心啦,everything goes well!

    Like

  4. says:

    近排msn都好唔稳定啊!!!
    睇来我哋都已经离唔开msn同msn space了,呵呵!

    Like

  5. William says:

    to 成成:我都覺啊。msn要同你哋聯絡,space又係自己嘅心血
    to 基仔:其實好多都係擺設
    to 秘書:屋企附近就係,成日亂買嘢
    to Ming: 希望如此

    Like

  6. Nicole says:

    呢排我上人地d space有时会莫名甘变佐广告网页~郁闷~

    Like

  7. Janice says:

    喂,乜嘢“變成安安佳佳或者團團圓圓的同類”啊?
    本身就係啦
     
    我都好郁闷啊
    原本以为宿舍上网后可以日日update个space
    點知。。。唉。。。

    Like

  8. liu says:

    果堆BODY SHOP嘅我都有 除左盒绿泥其他劲吾好用 我买左成年都未用晒 仲要贵到死 BOOTS嘅产品都好过距

    Like

  9. Lydia says:

    哈哈~the body shop tea tree series我都有啊~个mask真系几好!

    Like

  10. William says:

    全世界都focus喺the body shop盒泥度
    確實幾好用 不過我好懶 堅持唔到經常用
    最近多數用一片片嗰d mask多d
    至於支茶樹油and搽暗瘡嗰支嘢都幾好用啊

    Like

  11. Joe says:

    恩,用一样的发蜡哈…

    Like

Leave a Reply

