驟雨

  已經習慣廣州佛山天氣的變幻無常,在巴士上面還是滂沱大雨,下車時雨卻停了。雖然呢d悶熱天氣令人討厭,不過,呢度係我屋企,我亦都習慣呢種天氣。

  最近心情也趨於平靜了。唔知點解呢?雖然騷擾電話、電郵不斷,但既然自己無可奈克,咁不如由佢。煩係煩d,不過都冇乜傷害。今日喺地鐵度又接到Unnamedcall,一日大約20個左右啦,已經習慣,所以直接cup咗。呢個時候,我喺度諗,如果學院領導會得閒無聊上google搜我個名,然後以爲我嘅思想作風不正,然後踢我出校,咁點算。我都佩服我自己心入面呢個答案——既然係咁,都冇辦法,到時先算。我唔知呢個係我樂觀定係我消極。這些事情應該不會發生吧,不過就算發生,上帝關曬d門都應該會留翻個窗吧

  今晚去睇咗電影,大家最近都比較忙,少咗煲粥少咗短訊。有時候自己確實有擔心過,點解會咁呢?不過我依然相信呢d係自己想太多,因爲我的間歇性想太多又開始了。今日先講起去旅遊,嗯,我會好有信心嘅。我知道,我是認真的,你都係。

  呢排都好似比較順利。順利咁入到校園網絡電視台,今日又獵影工作室面試,都應該ok。雖然呢兩樣我都係志在必得,但係已經冇上學期咁懶個唔積極、想出風頭嘅心態。畢竟,呢兩個係興趣所在,而且,就算唔得,我真係一d所謂都冇。或者是初衷變咗。上個學期入學生會入社聯,係擺住一個一定要入,因爲唔中意呢間學校,所以要參加多d學生活動,呢種心態。嗯,我會好好做落去。

  關於未來,關於人生,唔知會點。入咗大學之後會成日思考呢個問題。可能這裡不是我的意願,但無論如何,我在這裡。我也逐步讓自己相信,我已經慢慢習慣這裡,我已經不再討厭這裡,或者已經逐步發現這裡的可愛之處。我真的很愛比較,比較現在在廣外的許多人,比較現在已經出咗國的好多人,然後就很害怕。之前成日同自己講,無論點,我都要出去,然後回來,留在廣州。現在目標還是一樣,不過可能初衷已經不是爲了洗脫「華農」這個lable,而是爲了自己吧。

  朋友。我愛比較,然後就會覺得自己很不足。其實我有咩唔滿足呢?起碼,我有一班好好嘅朋友,特別是最近,越來越好。「唔使驚,有我呢個死黨喺度!」見到呢句,特別感動。要我好認真咁回答「我係一個點樣嘅人」呢個問題,我會認真答,不過就真係唔知點答,如果係multiple choise,對於我來講會容易答d。「起碼對我好」呢句雖然有d肉麻,但我係認真嘅。

  唔知點解,最近多咗人向我傾訴。其實一直以來,我都係得個聼字,因爲自己好似都俾唔到人哋一個解決問題嘅方法,或者方向。可能最近這些人士,都是新認識的,我與他們的圈子沒有太多交集,搵我seng(埋怨)下,係一個唔錯嘅選擇。其實,我係樂意嘅。而且咁樣,我同呢d人或者可以更加frd,以後成爲好友。唔錯。

  正如kiki所希望咁,身邊嘅人都開開心心,咁就好。我都好希望係咁。

2:53AM Apr.24.2006


 

  最後,要講下呢張相。我upload呢張相嘅時候,係想講下最近心情,再搵張相襯下。呢張相頂帽唔係我嘅,係偉大的sicksick同學的。依照佢嘅話,i left so many virus in it。我驚奇地發現,原來我咁打扮都ok,自己真係未試過正式咁戴帽。戴帽應該會幾方便吧,起碼唔使gel頭。好自戀咁用hotoshop處理過張相,不過,只是處理個background,個樣咁靚仔係絕對冇電腦修飾嘅,然後就做咗電腦墻紙、手機墻紙,又強制性咁做咗我媽咪部手機嘅墻紙。

About William Lo
http://willylo-cu09.spaces.live.com/

21 Responses to 驟雨

  1. snow says:

    你D ps 好似好劲甘哦~~
    得闲教下我啊~~

    Like

  2. Unknown says:

    welcome to my home

    Like

  3. Unknown says:

    OH~~~~~~~D人发姣了!!!!

    Like

  4. Janice says:

    唔掂唔掂
    本来整体上效果都算唔錯
     
    但係
    你个鼻好似好油
    败笔啊

    Like

  5. 雪糕 says:

    呵呵~~~~有点奇怪啊~~~~呵呵~~~~修饰一下果然好看了哦~~呵呵

    Like

  6. William says:

    to 雪糕:
     原來係amanda
     
    to Janice:
     點解photoshop冇「吸油紙」功能?!
     
    to 基仔:
     哼 someone夠姣咯
     
    to Snow:
     我未夠料
     
    to boubo:
     我已經喺其他人個space度見過你呢個留言。請勿在此發佈廣告,違者強姦

    Like

  7. Giby says:

    首先,你既戴帽子确实确实唔好睇…..唔好自恋…..
    其次,尽吐烦恼系好的….:)

    Like

  8. Unknown says:

    "只是處理個background,個樣咁靚仔係絕對冇電腦修飾嘅"哎~~~~!!!!
    你睇你,你睇你!!真系……

    Like

  9. Dan says:

    willy lo…
    幸好全文,你的笔调愈趋积极….
     

    Like

  10. •°o。♡shushu♡。o°• says:

    你5戴会好看D!

    Like

  11. says:

    well……冇乜好比啦……唔好太在意……的确开心最重要

    Like

  12. 世杰 says:

    都话你靓噶啦~~比D自信阿麻~

    Like

  13. jing says:

    成套野概色好似好称甘窝~~

    Like

  14. William says:

    to Giby: 話題越來越over喇
    to Hanzen: 我我我……你都發緊姣啦
    to Dannie:  我不嬲都積極嘎啦
    to shu shu: 我戴嚟玩下
    to Jay: 你「well」咩啊?!哈哈
    to Gemini: 稀客嚄,歡迎光臨。我當晚確實好落魄。我冇唔自信啊。but我唔夠你嗰位大明星靚,哈哈
    to Momoko: 好耐唔見,你都好少光臨。

    Like

  15. Unknown says:

    你好:我們好像是兩個世界的人.我是廣東的.我們卻離得好遠好遠.一生都難遇一面.謝謝你帶給我的懮傷!哪怕你不會來到,可是我卻看到你了.

    Like

  16. Unknown says:

    在BLWUG文學城,你在城裡還是城外,我又在城裡還是城外?

    Like

  17. Lap says:

    成个广东既天气都甘喇…..甘样P好简单…只需要将背景用绳索圈住…然后用滤镜就OK拉.

    Like

  18. Jing says:

    飘过咯……发现:天气有时真系好讨厌……

    Like

  19. Min says:

    WOW…..考完中段再睇~

    Like

  20. William says:

    to sick: 我星期六考啊…………只能靠老本to Clara: 歡迎歡迎,下次多d飄嚟to Lio: 嘩………………大明星啊

    Like

  21. Lin says:

    ER~~好耐没来,呢张5错~~

    Like

Leave a Reply

