我做超人

  我覺得我在三四月交界嘅呢幾日,簡直可以做超人。一晚通宵之後就連續兩晚夜瞓早起身,一直到現在先真正停下來。
 
 
3月30日晚,星期四
  小肥羊之後就極速翻宿舍沖涼,然後準備血戰K歌王。
 
3月31日淩晨00:00~清晨8:00
  天河東路K歌王
  團團圓圓安安佳佳四隻大熊貓血戰
  唱咗好多好多
  好多冷門歌都唱埋 
 
    發現有首歌叫Kaze           門口竟然停住周恩來總理的座駕
   
 
 
3月31日上午8:00~9:30
  通宵完當然飲早茶啦
  去咗天河東路的華苑酒家
  我唔要做表哥!!!

 
 
 
3月31日下午4:30
  中午上完課翻宿舍,瞓咗唔夠3個鐘,就被giby嘈醒。Daddy Mummy又叫我去HK嚄,不過最終都冇去。因爲:第一,冇乜要買;第二,約咗人;第三,要探親戚。好啦,收拾行裝,去giby度過夜!
 
 
4月1日上午7:00
  前晚通宵,昨晚又兩點先瞓,不過神早就被嘈醒。於是擾攘一番之後,就同giby翻咗去大學城,睇佢排drama。九點九,翻到大學城,遲咗九個字。莎士比亞《仲夏夜之夢》,不過全部按照古英語對白,作爲English Major的我一樣聼唔明。算啦,不是我的錯。
  我真係好中意d咁大個嘅空課室,可以拿嚟排練,點解華農練歌要喺宿舍樓下嘅多蚊空房?!
 

 
 
4月1日晚上7:00
  冇遲到,不過,好醜。完全冇打扮,去到北京路的「朋友物語」先知道發生咩事。啊,冇曬自信喇。去izzue特賣場買衫,依然冇曬自信,原來喺華農哞得耐,會變lao嘎。
 
 
4月1日晚10:00
 ~
  4月2日淩晨3:00
  沿江路。
  某位大明星好緊張,不過我就扮鎮定。其實都冇乜嘢,冇想象中咁恐怖。確實係乜人都有。其實
我唔覺得悶嘎,不過我真係悶親人咯,齋坐。
  宵夜,可樂雞翼,椒鹽九肚魚,唔錯。
  3點,翻到華景。too late, sorry.
  to someone: that’s not an excuse. next time, i will go.
 
 
4月2日下午4:00
  星期日,不過都決定翻佛山。十點就被嘈醒,不過都好,傾下前一晚的感受。lunch之後就馬上翻佛山。始終都係屋企好,可以真正咁have a rest. Daddy Mummy去咗HK未翻,可以霸曬成間屋,
不過可惜,11點左右就翻咗。
 
 
4月3日淩晨2:00
  本來計劃早啲瞓,不過都係按照翻我正常生物鐘。同kiki online chat,討論下我哋班,討論下我自己。2點,時間啱啱好。
 
 
4月4日下午4:00
  瞓到12點幾,雖然中途被好多個電話嘈過,不過我地震都震我唔醒啦。約咗Don去天河東so’o iSalon,佢幫我電髮。佢遲到,不過算啦,我本身都遲咗。第一次電髮,包錫紙嗰種。不過電完之後,個look確實同電之前一d分別都冇。第二日起身gel頭先發現,確實易gel咗。
 

 

 

四月一日,應該悼念一下哥哥,現在補翻。不過唱K嘅時候,我唱《明星》好投入嘎。

to someone: that’s not an excuse. it didn’t mean that i was not ready.

to giby: 漏咗好多嘢喺你度

to Hanzen: 哈哈哈,電話費爆燈,恭喜恭喜。

醫生與詩人的故事,應該會有好結局。

About William Lo
http://willylo-cu09.spaces.live.com/

13 Responses to 我做超人

  1. snow says:

    我要睇你个新look哦~~

    Like

  2. Nicole says:

    lo记~set头都自拍~唔救啦~无好吓亲人地啊!

    Like

  3. William says:

    好丰富噶生活啊~!!~!~!~!
     
     
           kiki

    Like

  4. says:

    willy,记性几好嚄!可以写翻甘多嘢
    周恩来部坐驾啊,犀利!据说荔湾果边有广州老板买咗Bush坐驾展览添嚄!

    Like

  5. William says:

    to 成成:
     你記性仲好啦,每個星期都周記
     
    to Nicole and Snow:
     電髮前後,個樣冇變。只是gel頭方便d

    Like

  6. 晓澄 says:

    to someone:我几时先可以见你啊?老板娘~

    Like

  7. Janice says:

    咔咔~表妹嚟报到喇,做表哥好,表哥靚仔啊~

    Like

  8. Kaykay ♡...Qiqi says:

    表哥,我都来啦~~~:)几时再一家人去饮茶啊???~!

    Like

  9. McNick says:

    几充实啵,北京路边度又izzue特买场啊,系米系潮楼入边啊

    Like

  10. MANDY says:

    哈哈,你電一小撮頭髮,當然沒有分別啦。而且看你的髮型師對你好溫柔呢。我有個男同學去電髮,電了個「質感扭爆」的頭,他足足辛苦痛楚了三小時,因為扭得太厲害,由髮根開始扭呢。
    所以他的效果很明顯,但卻被人稱他為「佛印」,哈!
     
    你最後無黎香港,但如果你黎記得通知我呢,一齊玩呢,哈。叫埋你的朋友Giby。

    Like

  11. Kong says:

    你真系自信 电头都自拍

    Like

  12. Min says:

    丰富多彩甘话咯喔~!!!果D空课室,哎,一样无特色~得个空字!!!

    Like

  13. cici says:

    我果日见到你~真系完全同以前既look无分别····系啊~表哥呢个称呼几称你啊~~够bog~响scau过埋呢几年~睇下你可唔可以出污泥而不染拉~

    Like

Leave a Reply

