我唔撈喇!

  呢期學院鬼死咁多嘢做。又化妝舞會,又合唱比賽,又院徽設計。最慘就係樣樣都關我事。好好好,你要我拍DV,我拍,要我剪埋,我剪。不過全部都係得我一個人做,冇人同我share嚄。拍得好唔好,剪得好唔好,冇人識欣賞,最後餅DV的命運就係用來存底。遇到技術上嘅困難又冇人同我一齊解決嚄。好似cu09.com,同Giby一齊做,一齊解決困難,我會好enjoy好有成就感,but now?得我一個人忙,好冇樂趣。終于明白王若宇嘅苦況,我都係時候抽身。
 
發洩完,大家睇下我昨晚化妝舞會嘅造型。我雖然係工作人員,不過都好敬業咁化咗個頭。其他人,一啲都唔pro,講明化妝舞會,唔化妝就去,負責人亦如此,咁同一個冇主題嘅party有咩分別?!原本想整林一峰叱咤頒獎禮個造型,不過失敗咗。其實我覺得我呢一身打扮都OK吖。

About William Lo
http://willylo-cu09.spaces.live.com/

10 Responses to 我唔撈喇!

  1. abc says:

    造型不错呀

    Like

  2. Min says:

    er…….甘就5好做啦~反正无钱比!

    Like

  3. cici says:

    唔想做就唔好做罗~班高层成日认为:你为学院做野~做得好系应该~做唔好就系你唔岩~
    感样既学院~唔值得罗···

    Like

  4. Nicole says:

    lo記,我一向好老實,實不相瞞,造型有點欠佳……
    至於學生會嘎野,似乎有點過分,能者多勞也得有限度吧~

    Like

  5. snow says:

    我想请问你呢个系咩造型啊?
    学生会既野,只系为左罗经验,扩大自己既人面之嘛~~~~
    无必要甘样折磨自己~~~

    Like

  6. William says:

    失敗了的林一峰造型
    不過有人話似吸血僵屍

    Like

  7. Unknown says:

    我刚刚想讲你似吸血鬼,比你快左一步添!

    Like

  8. Unknown says:

    OK啦,蠻不錯架啦~~~

    Like

  9. Giby says:

    超核突….

    Like

  10. •°o。♡shushu♡。o°• says:

    我地林学院的活动少得可怜啊!果日都见到你地学院化装舞会的海报
     
    其实学生会的野,无心去做的话有好多野都可以5做,我地学院就系甘

    Like

Leave a Reply

