周末又是相聚時

  這兩天,周末,又是相聚時。見到很多人,很開心,不過我沒有風花雪月
 

 
星期五
 
  Yvette從香港回來,and she said " i even got a present for the handsome guy who is in love",so 我又出走華農喇。不過Giby好友,明明可以直接去到體育中心,點解要喺希爾頓陽光落車行過去?今晚有七個人,Yvette, Dannie, Susan, Alice, Tammy, Giby and me. 又去小北嘅「小蟲」。我有認真聼你講嘅冷笑話,不過真的不太好笑。多謝yvette,送個頭箍俾我,等我留長d頭髮先。
 

 
 
 
  同giby送Yvette去花園酒店坐車,然在那個富人區見到SickSick扮偶遇,大家都笑到好「sharp熟」,終于見過你喇。回去的191巴士上,當English Major遇上English Champion and English Teaching Assistant,全程英文,討論stuff。My best frd, i am not going to touch u!
 
  宿舍,打電話,美女沒有預想中的尖叫,謝謝妳。


 
星期六
 
  6:50AM,兩部手機鬧鐘響,然後自然反射,熄曬佢,瞓多陣,八點鐘要去華師上課。然後8:00AM醒來,遲大到,塞車,9:30AM到達。其實我應該聼你話,早d瞓。下次我會乖嘎喇。更加鬱悶嘅去到先發現老師出差一個月,4月15號開始上課,4節連堂。
 
  好耐冇見嘅好姊妹Snow從珠海嚟,雙魚座,白色情人節生日,點都要見下。大學城有Wendy,然後我、秘書、Snow,還有特別嘉賓(應該係特別導遊)。在此,我要總結一下Snow的經典語錄
 
  「治療暗瘡,the Body Shop,搽豉油」——討論完暗瘡偏方,轉入暗瘡正方話題的時候
  「唔使急,不過要快」——等待特別嘉賓時,Snow引用孫先生的名言,然後得到如此解釋:「『急』係心理上,『快』係行動上」。
  「隧道有窿!」經過廣外條隧道嘅時候,然後特別嘉賓無奈地:「隧道梗係有窿啦」。
 
 
  最後,在此多謝特別嘉賓、秘書同Snow,陪我行咗好耐去地鐵站。今日終于搭到廣州地鐵4號綫大學城專綫,得一部車,單綫不斷來回,確實有點鬱悶。
 
 
 
  不過更鬱悶嘅係我Daddy咁啱嚟咗廣州,於是在火車站接我。無奈地上高速上錯方向,只好去廣外外校掉頭。眺望母校,坐在daddy車上,倍感親切。
 
 
About William Lo
http://willylo-cu09.spaces.live.com/

6 Responses to 周末又是相聚時

  1. Unknown says:

    哈哈~~好好笑~~~
    有几“sharp熟”呀?!
    经典语录最后一条劲抵死!

    Like

  2. Nicole says:

    真係好……lo記終于嫁得出~

    Like

  3. Nicole says:

    lo記,恭喜你被點名!快快做題!

    Like

  4. sadonna says:

    WILLY …NOT OURS NOW…BUT OTHER"S…结婚…

    Like

  5. abc says:

    鸡公仔  ,  尾弯弯做人呢点可以怕艰难清早起床返学去执齐的书本啊上学堂一分耕耘自有一分收获懒惰去做人呀又点会有所成啊做人呢当然要有精神清早起床有好习惯经常都温书啊要学勤

    Like

  6. Dan says:

    笑话should be 好好笑..问题听者有冇心听!

    Like

Leave a Reply

