罕有地開心地留校

  星期一早上的課調到喇,本來可以前後放三日大假,不過我竟然選擇留校。因爲Sky來考試,太耐冇見,要盛情接待下。
 
  今日(24號)都幾開心。雖然行程同計劃的完全唔同。
 
計劃行程:
 
  2:15PM上完法律基礎,然後去醫院探Giby。之後去電腦城淘碟,去百佳買隻燒雞做Dinner,翻宿舍煲碟食雞,逃《軍事理論》課。
 
實際行程:
 
  2:15PM上完法律基礎,越過紫荊橋,坐車去體育中心。接到Giby電話,幫佢買本<The Lovely Bones>。直奔去醫院,已經3:40PM。一入病房,發現Giby手術之後比手術前塊面腫咗,個鼻塞住曬d棉花。Giby話手術好恐怖,手術後好辛苦,住院好無聊。我就一直留到9點。晚飯都在醫院度解決。仲好偉大咁幫佢剝橙。嗰位問我「如果我住院,你會唔會幫我批蘋果」的仁兄,我會答「唔會,只是因爲我唔識批蘋果。幫你剝橙就會!」,更加重要的是,不要咒自己住醫院!
 
 
 
  9:00PM,從醫院出嚟,坐車去龍口西,約咗Dannie。今晚我派利是,確實有點兒搞笑兼誇張。其實我係代表我媽咪頒個最傑出貢獻獎俾Dannie,正正是Dannie,才覺得派利是,有點怪。還要祝我「新婚快樂」………………||| 在仙蹤林坐低,拿咗兩杯嘢飲,又發現原來可以淨要珍珠,唉,那個想要「珍珠奶茶飛奶茶」的人異常開心。仙蹤林送so’o的贈券好抵,唔知醜咁拿多幾張。然後再去百佳,師奶般買麵包與即食面。11:00PM,打的回宿舍。
 
  11:10PM,安全抵達躍進南區。11:30PM,沖完涼,好慶幸宿舍仲有熱水。然後上網,例牌地msn。1:20AM,開始煲粥,整整一個半鐘,2:50AM,完成未完成的網誌。其實,男生唔打機,都可以有好多話題好多嘢傾。
 
  3:00AM,瞓覺,正正是我正常的作息時間。
 
  今日全日都好開心。
 

 
終于肯做點名遊戲 thx to Dannie
 
記得好耐之前有一封email
就係類似于呢d遊戲
Dannie send給我的
我都回咗
 
我已經被點過n次名
每次都唔理
不過
我會俾面Dannie
 
列出十件最想做的事 <短期/長期都可>
 
01. 重新pick up彈琴
02. 英文可以練到lark lark聲
03. 出國讀書
04. 在廣州工作,有車有樓
05. 和現在的好友友誼萬歲
06. 拍拖(認真地)
07. 無綫新聞主播(現實d,粵語主播)
08. 讓我家人、朋友為我感到自豪
09. 環游世界
10. 到老嘅時候回望從前,可以從心入面笑出嚟
 
各人的提問:
 
01.Dicky問:做過咩係點做都做唔到??
體育方面
 
02.肥莊問:直至現在做過最後悔既事?
還沒有具體之「最」
 
03.alvin問:呢排成日做咩呢?
上網、update space、煲碟
 
04.step問:鐘意一個人…你會唔會為佢改架?
改掉壞習慣,但不會改變我自己
 
05.彥問:你現在快樂嗎?
總體上快樂,但總有壓力與問題出現
 
06.caby問:呢一刻你會想起邊個?
Sky(coz sending sms)
 
07.蟲問:點先可以自律?
唔知,我自制力好差
 
08.angela問:你最想有咩人係你身邊?
好朋友、家人、愛人(假設有得話)
 
09.vic問:現時為止,最重要的7個人。(諗完後,會好好珍惜他的)
父母,四位老人,還有,7個唔夠
 
10.RUTH問:有d乜野對你有意義/值得去回憶既事?
初中省内穿梭之旅、中秋、那年聖誕期間、18嵗生日
 
11.Eric問:到現時令你最自豪ge 人or 事, 點解? (認真答…….)
有幸福的家庭以及知心的朋友
 
12.佐治問:IF 你鐘意一個人, BUT 他/她 有 男/女朋友, WHAT WILL YOU DO??
I can do nothing, actually. But keep going like her.
 
13.candybee問:有d咩事會令你失去理智??
被誤會
 
14.Queen問:有D咩有效既減壓方法?
瞓覺
 
15.老豆問:你既擇偶條件係咩??
長頭髮、大癲大肺、玩得,啱feel
 
16.beebee問:基於咩野.. 先會去等一個覺得冇可能一齊的人?
基於自己的感覺
 
17.Carmen問:她/他有什麼吸引著你??
feeling
 
18.EDA問:靈魂伴侶的定義?
唔知
 
19.Li.B問:你覺得自己漂亮嗎?
ok,唔太差
 
20.ViV問:幸福 = … ?
到老嘅時候回望從前,可以從心入面笑出嚟
 
21.Donna 問:這個貼到底是為什麼?
唔係因爲俾面Dannie,我就唔使答呢一題
 
22.Ricci問:你認為人生要得到了什麼以後才會滿足?
理想
 
23.R問:Describe the best moment in your life.
too many
 
24.stea 問:你的最愛是…..(你地d 男/ 女朋友sss 呢..)
未出現
 
25.siter問:what u reli wanna do at this moment?
somebody call my cell phone and 煲粥
 
26.net問:你覺得自己有邊方面既才華!?
好遺憾,冇
 
27.lamlam問:有沒有想過自己會怎樣離開這個世界?
在醫院,一堆人圍住,然後安詳地離開
 
28.JOYCE問:著幾號鞋?
43-44
 
29.Teng問:你認為咩係成功既人生?
實現理想,過著富足的生活
 
30.Perry問: 你的Dream House系:
高層,落地大玻璃窗台,開闊的遠景,簡約,舒適,還有我所愛的人
 
31.dannie問:什麼時候覺得自己最不像自己?
自己欺騙自己的時候
 
Willy決定唔點名,所以唔提問
About William Lo
http://willylo-cu09.spaces.live.com/

6 Responses to 罕有地開心地留校

  1. snow says:

    lo记弹琴会系咩样既呢?!
    想象不到~~

    Like

  2. snow says:

    你既擇偶條件係咩??長頭髮、大癲大肺、玩得,啱feel
    甘似某人既??!!

    Like

  3. William says:

    to snow: 我認

    Like

  4. abc says:

    似边个呀?Willy话俾大家知喇

    Like

  5. YVONNE XIAOMIN says:

    借問聲:請問邊度可以查到高考美術考試時間和考場?知道的話,請告知
    八卦以下,前兩日研究生又有一女生跳樓,正確係一星期内死3個,在藝術學院後面的研究生樓9樓跳落黎。

    Like

  6. William says:

    re Yvonne:
    actually i don\’t know how to check the timetable
    but it finished on Feb 26
     
    and 一個星期,三宗命案
    i knew

    Like

Leave a Reply

