恐怖邂逅 決戰K歌王

  首先,今日註冊日。昨晚4點瞓,今朝8點起。9點出發,等車、轉地鐵。然後同Joyce一齊飛的翻大學。可惜,唔記得帶學生證。早知道唔去註冊。
 
  不過,我哋早有準備節目,就係去唱K喇。無奈地,只有我同Joyce、Kiki。而Kiki更加要遲d。搭78到天河東路站落車,突然間聽到有人高呼——「LO記!」回頭一看,嘩!Lulu and Yuki!Yuki上次喺CEO撞過,而Lulu就好耐都冇見。於是乎,在我慫恿之下,一齊去唱K。今次邂逅,被她們譽爲「超恐怖」,可能完全冇預料挂,我咁靚仔點會恐怖呢?今次去天河東路的「K歌王」,成日坐車經過,今次終于去試下。
 
  價錢適中,環境很好,而且點歌設備非常先進!成大塊mon可以直接按,又可以用遙控,兩路一齊點歌,正!俾大家睇下d花絮。
 
 
 

  

 

 
  話説大家都好投入。勁有feel。我唱咗兩首林一峰。之後剩低我、Joyce、Kiki三個又好似開演唱會咁。《捨不得你》比較應景,《舊歡如夢》我同Kiki仲要伴舞添。當然,仲
有好多好多歌啦………………
 
 
 
我覺得我呢張笑得好好睇
About William Lo
http://willylo-cu09.spaces.live.com/

11 Responses to 恐怖邂逅 決戰K歌王

  1. Nicole says:

    我咁靚仔點會恐怖呢? 呢句已经足够吓死晒所有人!

    Like

  2. •°o。♡shushu♡。o°• says:

    老豆好惨啊……

    Like

  3. Unknown says:

    “我咁靚仔點會恐怖呢?”自恋紧么?!

    Like

  4. says:

    真系睇吾出willy几时会爆句:我咁靚仔點會恐怖呢!哇,绝对吓死人啦,哈哈

    Like

  5. Min says:

    饱到死完又死啊!

    Like

  6. 恺莹 says:

    我又要同lulu去唱k啊!!!

    Like

  7. William says:

    各位鄉親:
    點解要foucus落呢句話呢?
    睇下d相嘛
    我都唔係好差啫

    Like

  8. 恺莹 says:

    我絕對贊成張維的講法!!!

    Like

  9. snow says:

    睇来下次见你都要带定胶袋了~~~·

    Like

  10. MANDY says:

    看了你cu09的網頁,做得不錯呢!也聽了你們的歌,唱得好好啊!
    記得我中五至中七時(你們叫高中)跟班中的好朋友也組過一隊組合呢,叫follow-inds.!哈!可惜現在升上大學,好少機會全team人再聚,一起唱歌拍片了。希望你們能繼續努力!^^
     
    p.s.如果你能在你們的網頁中,特別在歌曲旁,附加歌詞就好了!你們九個人人強馬壯,不認識你們的人不會知道哪個唱哪段呢!(哈,不過網頁可能是專做給「自己人」看,是我胡亂闖進去,呵!如果真的這樣我就在此致歉。)

    Like

  11. liu says:

    哇~~ 一堆花花加一支草? 我好人D 讲翻句…D相影得吾错 OTZ

    Like

Leave a Reply

