九小同學大聚會,好好好好好開心

  真係好耐好耐冇見。經過多日嘅準備,今日,九小同學聚會!
 
  唱k確實一個好好嘅選擇。因爲大家都好耐冇聯絡,可能一開始會有d見外。唱K就可以好快咁打成一片。然後先開始交流。今日亦有surprise,好多以爲唔會嚟或者失去聯絡嘅同學都嚟咗。

 
  其實從初一開始,我就同好多人lost contact。不過,呢D嘢都無辦法,大家始終都會有大家自己嘅生活。人生就是如此。不過,隔咗咁耐都可以聚埋一齊,好難得,亦要好好珍惜。

 
  見到d昔日嘅好友,至少我是這樣認爲的。雖然今日話題不太多,不過又有一種好熟悉嘅感覺。小學時候,曾經一齊去碧桂園玩啦,曾經一齊販賣Yes Card,曾經一齊參加比賽…………有d想去攬下大家嘅衝動添。(最後都冇,費事引起非議)
 
  唱K之後,拉大隊去表姨媽,即係小學班主任老師屋企。作爲領軍的我再次唔識路,有壓力。表姨媽成日見到我啦,不過好多其他同學就好耐都冇見過喇。大家都忙於合照,又交流下近況。

 
  不過最慘的就係,我哋成班大學生,竟然應付唔到一個小學生的假期作業。救命啊,同年陰影之一的雞兔同籠問題再現啊,又唔俾用方程嚄。

 
  我們應該常常聚聚。友誼萬歲,最緊要自己心入面知道。
 
(以上部分内容整理自今晚與Kossion的網上對話)
About William Lo
http://willylo-cu09.spaces.live.com/

8 Responses to 九小同學大聚會,好好好好好開心

  1. Unknown says:

    哎,还是果句,今个假期好多想做的野都做不了!!

    Like

  2. niko says:

    ^-^我都好开心啊...虽然好耐先有一次甘噶机会~不过甘米重值得珍惜...HA
     

    Like

  3. Wii says:

     
     
        你哋就好la…好羡慕哦“  難爲我上次搞聚會都““   唉“`
     
         ..
     
      

    Like

  4. vicky says:

    甘少相既,你地乱甘偷拍左好多架

    Like

  5. zhu says:

    l劳记, 张洪亮要录制有关电视台的回顾片 ,最好我们一起回学校,请尽快和我联系:13560389867

    Like

  6. 小wing says:

    好羡慕啊,我都好想有小学同学会啊

    Like

  7. says:

        羡慕到你死死咁啊!我D小学同学除左几个上同一个中学的其他大部分连名字都忘了

    Like

  8. Dan says:

    唉..不得不说声羡慕..小学同学,到现在还能约到这么大班…我的华阳六一班..就绝对冇可能…
    见到彭后锵!!!哈哈!!现在是我系友啦!!

    Like

Leave a Reply

