新春特別報道·大年初五

  今日(Feb 2),大年初五我Daddy農曆生日!生日快樂!
 
  本來今日只是沉悶的固定環節——拜年。冇乜特別。但係十一點鐘嘅時候,就被舅父、阿姨叫咗我哋一家三口去唱K,去季華路的HOLIDAY。講真,我哋都係第一次喺佛山同屋企人去正式d嘅K房唱K。
 
 
  無奈地,由於跨越三個年齡段——只有我一人的青春活力派、表弟表妹的兒歌派以及其他老餅派,所以好難有共鳴。由於我睇無綫長大,所以老餅派的歌我都識唔少。但老餅們就一首都跟唔到我。無論點,我當然係全場咪霸
 
  我唱咗幾首我的飲歌(因爲d歌舊,所以只能唱呢幾首)。首先有《今生不再》,全場拍爛手掌啊,勁有feel,話曬係參賽歌曲。然後就係《冥想》,我媽咪點唱嘎,原來媽咪都幾中意《戀愛行星》太似喇,她們。唱完之後,又俾人話我似謝霆鋒喇。多謝多謝。《單車》當然是送俾今日生日嘅老竇啦。《男子組》就專門唱俾班老餅聼嘅。
 
  歌只可以就翻佢哋嗰個年代,所以只可以同媽咪合唱《相逢何必曾相識》。效果還好啦,舊歌點會難到我咪霸呢?
 
  舅父始終係歌王,唱譚詠麟唱到好陶醉,拿住個咪對住幅墻係咁唱,厲害厲害。如果舅父d國語好d,就perfect喇。
 
  唱到淩晨兩點未夠喉,翻屋企。我依然好精神,晚晚呢個時候都未瞓啦。
About William Lo
http://willylo-cu09.spaces.live.com/

5 Responses to 新春特別報道·大年初五

  1. says:

    我寻日都有同大人唱K,不过主要目的系食入边既自助餐,所以唱佐only一个钟

    Like

  2. Lydia says:

    同屋企人唱歌真系会发觉代沟嘅严重存在~
    好在我还有一个表弟和我青春活力派~哈哈

    Like

  3. Nicole says:

    lo记~你同边个去都系mic霸啦 ~

    Like

  4. Unknown says:

    其实我同其他朋友聚会去过呢间也几次,可能你会话D歌旧,不过个度真系个聚会的好去处

    Like

  5. Unknown says:

    点解..我觉得你咁熟面口嘅??

    Like

Leave a Reply

