新春特別報道·大年初二

  年初二開年。早上冇乜特別,好遲好遲先起身,然後去離屋企十分鐘車程嘅鄉下。不過,今年終于唔係我最遲,哈哈,有軍姨墊底。中午有d唔同,冇留低食lunch,所以今朝拜年好似露一露面就走,成個大明星咁趕場。既然今日冇咩特別事發生,就送上兩張我今日個look俾大家睇。沖涼房燈光有問題,只能達到如此效果。

 

 
  晚上,當然係指定動作開年飯啦。然後就大夥齊集我屋企,睇大桃花,睇煙花(維港煙花電視直播),跟住就打電話向海外親戚拜年喇。第二站,表弟屋企。食咗好多好多熱氣嘢,仲送水果同糖水,利害!表弟Billy今日翻鄉下仲抄咗副古董眼鏡出嚟。你睇,鐵盒+古董眼鏡布+賻儀無框眼鏡。睇翻條眼鏡布,呢副嘅~嘢應該似係民國年代。
 

 
 
我仲試戴,似末代皇帝賻儀麽?
 

About William Lo
http://willylo-cu09.spaces.live.com/

9 Responses to 新春特別報道·大年初二

  1. says:

    willy越来越自恋了喔,成日摆自己D相上来,副眼镜颇有趣啊!

    Like

  2. Wii says:

    乜以前d眼鏡係3角形ka….     我都係第1次聼ja…
     
    ..
     
     

    Like

  3. William says:

    to 成成:
    我冇啊,我學你嘖
    你都有post自己張去花市嘅相啦

    Like

  4. •°o。♡shushu♡。o°• says:

    LO记5系一向都甘自恋的咩?哈哈~

    Like

  5. Nicole says:

    你副野 仲  得过我副西德进口喔!!

    Like

  6. William says:

    我見到副眼鏡就諗起你副西德進口

    Like

  7. Dan says:

    好丑啊!!!!!!!!

    Like

  8. 助人为乐、关心集体、热爱班级的小韵韵 says:

    LO记,快D去学二胡!!有前途!!!!
    个LOOK超有盲公丙FEEL~

    Like

  9. Lin says:

    哇~~找到古董喔!!

    Like

Leave a Reply

