省港奇兵(正式版)

確實有點奸詐,霸個位先,製造出我一翻到屋企就update嘅假象。算,我現在才更新。
 
  一月廿三號,0123,襲港,旋風式,少於48小時。我首次用羅湖口岸過關。一行三人,GibyMomoko,住一晚,極速高效率shopping。不過今次除咗shopping之外仲開心,去咗PolyU,見到YvetteMiffySandy,與她們相聚,仲有見到「落難」的秘書。仲可以影到相。
 
  農曆年前去香港,當然睇中香港的瘋狂減價。我的收穫亦不少。我終于換手機喇!Panasonic VS7HK$2200(原裝中文版水貨;香港行貨$2880;廣州行貨¥3410)。然後是Levi’s 501HK$390(香港原價$699,廣州原價¥799)。慳咗成千蚊,將旅費賺翻。
 
  然後說說酒店。今此對酒店非常滿意。位于天后地鐵站A1出口的銅鑼灣海景酒店L’Hotel好靚好舒服,然後價錢比上次美麗華平頗多,廣之旅訂房價錢¥550/晚。重點,酒店隔離有一條好好feel嘅樓梯,好多時候係拍戲場地,半夜三更影咗好多相。
 
  今次並非純粹的shopping之旅,有yvette、miffy、sandy,仲有momoko的一位同樣在PolyU的frd,Fendy。認識了一個新單詞,toletmate。原來在Poly,除咗classmate同roomate之外,仲有toletmate,事關兩閒房公用一個tolet。去咗佢哋宿舍,我仲用咗yvette部laptop更新個space添。
 
  從Poly行去星光大道,吹住海風,好舒服。今次終于去咗星光大道,開咗之後第三次去HK終于去過喇。在一個不算遙遠但又好唔同嘅城市,一班frd,有老朋友,亦都有新相識的,一齊,好開心。
 
  另外一個好奇怪的現象。就係自由人爆英文。我哋喺星光叫人幫手影相,好習慣地用粵語。不過幫我哋影相的同樣係自由人,就用國語講get closer, one, two, three。然後我哋講咗thank you very much之後,就聽到他們用國語。亦有人問路的時候用英文問我哋,但我聽到佢明明係講國語嘎。點解唔用國語要用英文呢?
 
  翻酒店的時候講起叮噹的大結局。叮噹突然冇電,又因爲叮噹冇耳仔,而22世紀嘅機器人後備電池裝在耳仔後面。所以如果幫叮噹換電池就會冇曬同大雄的記憶。最後,大雄發奮,唔換電池,自己整翻好叮噹。大家覺得這個結局好無稽,但這個結局卻會令人哭。
 
  翻廣州途中,講起Barbie公仔同佢ex-BF阿Ken。某人話我知,阿Ken係gay嘅。然後我話翻俾佢知,好似係舊年嘅情人節,我睇新聞,係正式的無綫新聞,報道話阿Ken同Barbie喺情人節正式宣佈分手。越講越覺得無稽。呢兩只公仔,又冇出過漫畫同卡通,純粹係公仔,都竟然會有咁多古仔。
 

 
強烈建議大家瀏覽相冊!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
About William Lo
http://willylo-cu09.spaces.live.com/

10 Responses to 省港奇兵(正式版)

  1. Nicole says:

    VS7好正,不过有D大喔!levi\’s东川楼上有好多,一律399~

    Like

  2. says:

    呵呵……开心啊……

    Like

  3. •°o。♡shushu♡。o°• says:

    无错啊,501先399,28,29裤头都有星光大道D气氛真系好正,想当年同小猪,ROCKY系果度倾左好耐

    Like

  4. William says:

    to Nicole:vs7超好,200萬像素。男生用,唔大to shushu and nicole:好彩我在HK買都冇買貴下次去東川叫埋我啦。過年之後就有充足彈藥。29、30都啱我size

    Like

  5. 小wing says:

    啊!我都仲未曾去过星光大道ar““乜你平时过皇岗口岸架?喺广州黎罗湖口岸近D定皇岗口岸吖?

    Like

  6. William says:

    我以前都係直接由佛山出發多數坐船,或者坐佛山-香港直通火車如果搭巴士就係從皇崗-落馬洲過關所以冇乜機會去羅湖口岸

    Like

  7. Wii says:

    VS7…幾好阿“` 我自己用緊嗰部vs3…真係覺得好正阿…仲要個屏幕好清囖… 真係冇買錯….kakak… sigh… 2+諗緊轉機…都5知轉咩機好… +上d款又5靚…. 煩煩煩..

    Like

  8. Unknown says:

    你未买501么?!如果去东川买的话不如叫埋我啦~~

    Like

  9. William says:

    to 咩v:一于VS7啦不過vs3仲咁新,你有米都唔使咁快轉to HanzenHan:我買咗喇。不過過年之後都可以再買嘎嘛。到時電聯

    Like

  10. 晓澄 says:

    你就开心啦~~我何止落难,几乎差D就要系星光大道跳海啊!!!好彩有MIFFY及时搭救我咋~~今次真系超级惨烈T T~~~~~

    Like

Leave a Reply

