買餸 煮飯 住家男人

  被人識破我自戀狂,為咗[moment]置頂多幾日,所以唔更新網誌。
 
  首先,撇開題目,今日先聚舊。主角,北京翻的大豬頭Christie。從世紀廣場步行到惠景城,等咗一陣,校花終于出現。嘩!~~~~~~~可能佛山空氣差挂,又可能滯留機場搞到精神差曬。額頭,頗青春噢。
 
  下一站,惠景書城。作爲English Major的我,眼見自己正在「吃老本」,成績不太理想,所以係威係勢咁買咗本TEM-4的訓練。呢個假期真係要努力下。
 
  好似係第三次去嗰間涼茶鋪食龜苓膏。印象中有一次同埋Sky,嗰次佢失驚無神殺嚟我屋企。不過當時真係好好玩。希望第日會案件重演,不過似乎冇乜機會lu。
 

  好喇,戯肉到。今日我獻出咗第一次——去街市買餸。係真正市場,唔係super market。在Christie帶領下,我嚟到惠景市場,開始我的「第一次之旅」。先買咗菜,菜心。係濕水靚or乾水靚?呢個我知,因爲某次在HK買菜,daddy話HK的菜心比呢度乾水,靚好多。so,今次買咗靚菜心。RMB1.8/500g,平定貴呢?買咗RMB1.8。唔知。我冇講價。
 
  然後最搞笑,買魚。兩個人對住個魚池狂笑,四個人望住我哋笑,好無奈。
  -Lo:「知唔知邊d魚打邊d魚?」
  -Christie:「唔知啊。邊識分。」
  -搭訕姨姨:「你哋咁斯文嘎。想買咩就講啦。」
  -Lo:「有冇福壽魚啊?」
  -Fish Seller:「有。梗係有啦。嗱,呢d就係。」
  ………………………………
  福壽魚,RMB4.5/500g。買咗一條,RMB5.5。
 
  最後一個餸。青椒炒牛肉。要買腌好咗嘅牛肉,不過唔知買幾多。打電話向媽咪求救——半斤啦。RMB11/500g,買咗半斤,RMB5.5。青椒比較容易,揀咗3只睇樣靚嘅。RMB3.5/500g。八兩,RMB2.8。
 
  翻到屋企,先煮飯。然後媽咪翻喇。原來要先洗菜,再用水浸住佢,去除農藥;以爲青椒要出水;蒸魚唔記得買蔥………………
 
  最後革命尚算成功,不過可惜,daddy臨時OT,冇翻嚟食飯,辛苦咗咁耐都冇一齊食。算,今晚炒飯宵夜。
 
  今日三餐(except柴米油鹽)總開支——RMB15.6
About William Lo
http://willylo-cu09.spaces.live.com/

10 Responses to 買餸 煮飯 住家男人

  1. says:

    煮好佐应该拍几张来睇下卖相啊嘛

    Like

  2. William says:

    本來諗住嘎不過forget咗賣相同上次去dannie度煮嗰d差唔多啦

    Like

  3. Nicole says:

    应该不会食物中毒吧……

    Like

  4. Dan says:

    好平啊!我寻日32.1RMB!!!

    Like

  5. ANDY says:

    你这样说CHRISTIE….小心她会来揍你啊..

    Like

  6. Yue. Christie says:

    ……都话要买葱啦……

    Like

  7. lu says:

    我老爸也经常买鱼不买葱~~哈哈

    Like

  8. Ming says:

    你三餐就净係食哩三个餸会唔会少咗D啊??

    Like

  9. liu says:

    貌似已经比我那个比张晓澄笑左好耐嘅猪肉蒸猪肉好好多了 = =|||||||||

    Like

  10. CM says:

    5识买又会识煮甘神奇

    Like

Leave a Reply

