[moment]




終于出爐。暫時只有三張。大師級攝影師就此止步,我會私自發佈一些其它的。
photographer and stylist: giby
model: willy

2006-01-15更新
 
其實仲有幾張我都幾中意,不過藝術家話唔好。
其實我都覺得呢幾張有問題,不過覺得三張唔多夠。
所以我都貼出嚟啦。大家再俾d意見。
 
  
About William Lo
http://willylo-cu09.spaces.live.com/

25 Responses to [moment]

  1. Wii says:

    wow…..i like ur shirt…. i mean the black one ~~~~…

    Like

  2. Unknown says:

    我都好相影呢D相~~~但无人帮我影!!!!!!

    Like

  3. Unknown says:

    aaaaaaaaaaaaaaaaa~!!!!你p定你朋友p架??好劲啊!!!~

    Like

  4. Unknown says:

    你去五去论坛玩架~~~

    Like

  5. YVONNE XIAOMIN says:

    我发觉你同我有一个共同点,就系一样甘自恋!哈哈,自恋系艺术家的天性。点解D嘈点甘大嘎,咩相机阿,再PS一下可能会好D,我钟意你个backgroud,我成日想稳D甘既地方都无。

    Like

  6. liu says:

    相嘅色暗左D 如果调调就好了 GIBY画D野好得意 至于你嘛…表情不错 呵呵

    Like

  7. Giby says:

    To YvonneHo:你所认为嘈点大成因有两个,一系本省upload上msn space既时候,佢系会自动压缩既,所以,质量自然会降低,二,系因为可能你见到魔鬼果张左边系我特等整成甘样,其实已经用ps处理过了,甘样都系一种特色咖嘛…嘻嘻To 劏尸人:皇上,你知啦,甘样feel比光左好咖啦,若果光左,就不堪入目咖啦~~~~~To Willy:你都识讲我系大事级人马拉,边有甘快,甘赶….慢工出细货啊嘛……

    Like

  8. William says:

    多謝大家的意見其實我都自己知自己事不過無奈地小弟比較自戀仲有人同我一齊癜多謝我嘅攝影師兼造型師

    Like

  9. YVONNE XIAOMIN says:

    嗯,明白,介绍一个好地方你地去影啦,华农入面个植物园,好有《冬季恋歌》feel,又少人,不过早上去好咯!

    Like

  10. 小wing says:

    自恋的人年年有,今年特别多吖,哈哈。。譬如仲有中意喺屋企玩自拍嘅wing某人。。D相P得唔错吖~~其实去工地影相係一个好好嘅选择。。得闲不妨试试

    Like

  11. William says:

    其實今年冇特別多之前都有過golden age

    Like

  12. Min says:

    几好啦~~~~哈哈~不过如果你5笑会好D!!5好打我!!!

    Like

  13. 小wing says:

    左边张较好

    Like

  14. Ming says:

    唔钟意最后一张..其他都几好“

    Like

  15. liu says:

    TO 子宫 但系要D光暗吾系单靠无光啊 咁样清晰度会下降嘠嘛 感觉张相比吾到人眼前一亮嘅果种FEEL罗 我讲吓咋 吾好扁我啊 @ @

    Like

  16. Dan says:

    ……….if i must say sth…then i choose to die

    Like

  17. 嘉俊 says:

    睇过晒D相啦~嗯~~有几张真系唔错!!!Hurdle Prince的相应该都会唔错既~~哈哈哈~~~

    Like

  18. Ivan says:

    Good!

    Like

  19. •°o。♡shushu♡。o°• says:

    靓仔左

    Like

  20. William says:

    to sick@sick:冇人要打你啊自作多情我唔笑都可以好型 哈哈to mini:我貼咗上論壇喇http://bbs.n2net.cn/viewthread.php?tid=5192&extra=page%3D1to 咩V:究竟我哋幾時識嘎,我發現我msn度有你to 劉翔 & 貓神:多謝捧場,並且包容我經常喺宿舍發姣to Hanzen-Han你渴望做model,我知to dannie:你暗自讚賞golden age,我知嘎,呵呵

    Like

  21. Unknown says:

    自恋狂,更新得日志未阿~~哈~

    Like

  22. yvette says:

    發現你嘎笑法同陳尚實係專輯D相嘎笑法好似!

    Like

  23. William says:

    我靚仔過佢我有自信(其實我覺得佢張專輯影得好醜)

    Like

  24. CM says:

    哇~~~~~`好热闹甘播~~!靓仔过乜水?

    Like

  25. Shirley says:

    既然来到,就比你威下啦!

    Like

Leave a Reply

