又來拍照

 
考完試,來到giby屋企,再次拿起相機,無聊又看似藝術高深的拍照。
 
  今晚有大師級攝影師giby幫我影咗一輯。無奈地,藝術家的脾氣好怪。我要苦等幾日,等佢完成後期製作才能發佈。因爲佢費事我破壞佢嘅藝術氣息。
 

另外今次經歷上次golden age拍攝期間我做攝影師的失敗之後再次揸機。效果還不錯吧。
 
 

假期已經開始,但就好像從來沒有結束過一樣。剛剛放假就有新的影集,我亦同樣期待中。
About William Lo
http://willylo-cu09.spaces.live.com/

11 Responses to 又來拍照

  1. fancy says:

    Good health, good luck and much happiness throughout the year.

    Like

  2. Crystal says:

    不是啊!!我很喜欢你的golden age啊!!!!!!!!真的!!!

    Like

  3. William says:

    to Crystall:其實上次喺hk拍golden age嘅時候我有影giby嘎只不過我影得「冇藝術氣息」最後只有我做model,佢做photographerto Fancyhcl:welcome. 幸會幸會

    Like

  4. Chiuhung says:

    个样好似鬼上身甘...

    Like

  5. 凌茹 says:

    Giby果张影得好好啊~~呵呵~~

    Like

  6. snow says:

    你张大头相几得意吖~不过我中意giby个logo多D~~~~

    Like

  7. Ming says:

    我都觉giby果张好睇“

    Like

  8. Giby says:

    多谢晒!多谢晒!多谢晒!!!哈哈哈……

    Like

  9. Unknown says:

    下面果张我觉得几有feel出来~~

    Like

  10. Michael says:

    今日是我第一次上你既博客啊!几好啦!特别是你!几靓仔!

    Like

Leave a Reply

