work at KFC again

  
 
 
  呢幾日一直喺屋企,美其名曰「復習」,實際情況如何,大家心照。
 
  不過聼日係dead line,所以今日爲了衝破家裏的誘惑,就到了熟悉的KFC復習喇。
 
  還是那個靠窗的位置,還是那樣的景物,還是那部MD,還是兩支吸管的檸檬茶。
 
  記唔記得幾次放假都在這裡抄假期作業呢?記唔記得好多時候在這裡約見面呢?
 
  還是這間我家附近的KFC。
About William Lo
http://willylo-cu09.spaces.live.com/

14 Responses to work at KFC again

  1. Unknown says:

    我都有kfc温习的经历,不过……

    Like

  2. Min says:

    我中意M记多D咯!哈哈!因为5知道点解喔!!其实琴日我睇到个MV果时,5知道点解觉得好正咯,所以叫左好多frd睇,点知个个都5知道比咩反映我!可能我中意首歌呱~~

    Like

  3. liu says:

    就系呢间KFC … 吾记得几多次你迟到… = =|||||||||||||||||

    Like

  4. 凌茹 says:

    哈哈~~记得啊~~

    Like

  5. •°o。♡shushu♡。o°• says:

    我中意M记多D,但系人一多我就复5落

    Like

  6. Kong says:

    你仲剩低几科要考阿?

    Like

  7. says:

    呵呵,去过一次

    Like

  8. Unknown says:

    我前几日都想去附近的KFC复习~~点知,旺得制无位置!!!!!

    Like

  9. Lin says:

    你本英语书同我的一样的喔~还以为英语专业的会有咩5同添

    Like

  10. William says:

    to Linda:經過驗證,係唔同嘎to everybody我都中意m記多d不過KFC近我屋企,在世紀廣場m記比較遠,要去流綫

    Like

  11. Stephen says:

    LO记,个SPACE靓左好多啵!~你新年翻左学校?仲BILLY啊?~正啊…

    Like

  12. William says:

    re Stephen:係啊,翻咗去睇元旦晚會咩叫「仲BILLY啊?~」???

    Like

  13. snow says:

    我记得果次寒假响果度食左好多桶鸡~~后来仲响某人屋企个兵响度发现做盒过期既金沙~哈哈哈~~

    Like

  14. William says:

    過期金莎?莫非係我屋企我屋企會經常出現過期金莎、林咗嘅藍罐曲奇……

    Like

Leave a Reply

