廣佛兩邊走

  佛山,廣東省第三大城市,中國古代四大名鎮之一,廣東資本主義萌芽地。
  廣州,廣東省省會,政治、經濟、文化中心,華南樞紐,中國南大門。
 
  我,土生土長佛山人。祖籍佛山市順德區,生於禪城長於禪城。不過,我唔識講佛山話。
 
  自小,經常到廣州。我記得小時候去廣州睇恐龍展,去廣州睇機械人展,去廣州睇俄羅斯馬戲團表演。每次,當然即日來回,即使搭的士都係100蚊左右。感覺上,這兩個城市沒有甚麽分別。
 
  99年,中學,廣外外校。於是六年來,在廣州的時間都比佛山多,雖然每個星期都有校車翻佛山。沒有在佛山讀中學,所以唔識得佛山D路。巴士淨識搭可以直達的,再唔係咪打的咯。唔識佛山d路,即使係禪城區,只是局限于市中心和城南板塊;南海區只知道南海廣場。在廣州學會了點樣讀「北京」、「麥當勞」,然後回到佛山,又會超級討厭d滿口佛山話的中國電信工作人員。
  活動中心已經變成廣州。假期,可以每個星期來回廣佛三四次。在廣州,只要地鐵可以到達的地方,我都認爲好近,好方便。我也學會了搭廣州巴士,去華景新城,去南武中學,去怡樂路新東方。
 
  05年,大學,依然是廣州。像廣州人一樣,甚至比廣州人還有頻繁,每個星期回家。好似半個廣州人,經常解答一d好廣州的問題。然後回到佛山,因爲唔識路,唔識講佛山話,所以常被人問我係米本地人。廣州人總覺得驚訝,爲什麽我就像住在廣州一樣。
 

 
  未來,還是廣佛兩邊走。廣佛地鐵,望穿秋水。可能要2009年先通車。點解當初話同三號綫番禺方向一齊通車。廣佛兩市市長開會,規劃廣佛同城化,未來,有地鐵,有好多公交車,用同一個電話區號。希望如此。
 

發現廣州之石屎森林
 
  2005年的最後一日,華景新城的巴士站。幾個廣州人擡頭望,看見華景新城,密密麻麻,然後感嘆,廣州就快變成香港咁樣,石屎森林。
 

 


發現廣州之大鄉里·新地鐵

  2005年的最後一日,特意從華景搭巴士去時代廣場,然後坐一個站嘅地鐵三號綫。感覺上好似大鄉里出省城咁。林和西路站好少人。三號綫在體育西站轉綫嘅時候好混亂。

 

 


再見CHANNEL[V]

  佛山收到的電視比廣州少,特別是境外台。不過我有讓佛山人自豪的CHANNEL[V]。可惜,上個月,突然閒發現,數字電視的[V]變成了MTV。[V]由免費變成收費,MTV由收費變成免費。

  小學的時候已經睇CHANNEL[V]。記得某一日,在電視度見到[V]呢個台,覺得好新奇。媽咪話呢個係「衛視音樂台」,另外佛山仲有「衛視體育台(STAR-Sports)」。以前每逢星期二中午,就會一邊煲電話粥一邊睇「[V]百事top20」。還有普普風、廣東風、特別獻禮、[V]CD、榜中榜…………

  現在沒有了[V],被逼睇MTV,一個字——「lao」!MTV的超級盛典超級lao,冇[V]華語榜中榜咁好睇。仲有MTV中國頻道自己製作的節目例如雪碧點歌台、天籟村都超級lao。比[V]Chinese製作的lao好多。以後,唯有睇MTV境外製作的節目,例如whatever things等等。

  可惜,CHANNEL[V]收費,daddy又死都唔肯俾錢睇d收費頻道。再見……

About William Lo
http://willylo-cu09.spaces.live.com/

11 Responses to 廣佛兩邊走

  1. Janice says:

    原來妳成日做呢D資料捜集,怪唔知妳咁鬼忙啦~!

    Like

  2. Min says:

    系咯系咯,好认真!原来世界好细!perhaps we could communicate then~~haha

    Like

  3. Unknown says:

    哇哈哈~~我家可以搭地铁广州番禺两边走啦,5使再逼bus啦!!!!!!太happy了!

    Like

  4. Unknown says:

    我左看[V]很久了~~~MTV?!也无看很久了~~哎~~~我发觉自己out了很多~~~不过记得以前我都系边煲电话边看[V],然后就同电话的另一边说:“哇吖,XXX第几了;什么什么又top one了。”哈哈,果阵时真系好好可爱啊!

    Like

  5. •°o。♡shushu♡。o°• says:

    你正宗过好多广州人啦

    Like

  6. Andre says:

    啊?????????????好幸福呀.有CHANNEL[V].深圳五塊錢一個月呀.那個死人MTV,那些VJ好爛啊…….

    Like

  7. Unknown says:

    点解点解~~佛山米几好,佛山话都无咩唔好啊,几可爱,虽然我都唔识讲~不过,我始终都系中意佛山多D~~

    Like

  8. William says:

    re 紫蘇會長:我都係中意佛山多d正因爲如此,有時覺得佛山要爭氣d而且在廣州讀咗咁耐書對廣州都好有感情其實,本身呢兩個城市都冇乜大分別因爲太近喇太熟悉喇

    Like

  9. Janice says:

    其实MTV是要比CHANNEL V好噶~~~MTV播的MV要比CHANNEL V的快很多,而且是新很多,特别是西洋的~~~华语的也是~~~推荐你看下午5:00~5:30的抢听会~~~里面有很多新歌~~~不过我不否认MTV CHINA自己制作的节目确实很烂~~~

    Like

  10. 建勋 says:

    Mtv no es muy buena,pero tampoco es tan mala.

    Like

  11. William says:

    it\’s enough!!!i am a Chinese. and i am english major.pls use official language – Cantonese / Mandarin / English here.

    Like

Leave a Reply

