完美的一天

其實昨天就應該寫,因爲我現在可以用手機發佈網志。可惜上極都上唔到GMAIL,算!

 

  昨日是完美的一天(抄襲Giby的題目)。下午無課,Giby的一個電話,去了STARBUCKS。然後被阿柱、Fiona放飛機之後,就決定去行街,目的地——流線、地王、NY:C。超級迂腐的是,在NY:C試衫,件衫好好睇不過一D都唔襯我………………||| 而在流線,Giby踏入FP2半步,我又大大聲話呢間o野思聰介紹,風格唔o岩我,搞到他即刻掉頭走。
  最後回到天河,會阿柱。他確實肥左,然後在味千拉麵邊食飯邊爆笑。
  還有BLUE STAR的襪同UNDER,百佳的麵包,打的回學校。
  真是完美的一天。我沒有亂花錢,繼續按這個速度向Levi’s 501邁進。

About William Lo
http://willylo-cu09.spaces.live.com/

3 Responses to 完美的一天

  1. yean says:

    *!*卡卡,NICE TO MEET U

    Like

  2. 韵 Kathy says:

    哈…501的哪条啊?

    Like

  3. Wii says:

    哦~~~原來如此我最中意嗰條55501阿~~~~ 真係perfect…

    Like

Leave a Reply

