我的潮爆媽媽 @ 70’s再現

  話説媽咪睇咗最新一期嘅《1626》,「70’s再現」單元,然後翻箱倒櫃,將爹哋70年代嘅衫搵出嚟,仲話呢啲衫係當年同Daddy拍拖嘅時候嘅。仲話係經典英倫格仔,全部都係當年喺香港買嘅。咁究竟係英倫格仔還是港英格仔?最後我屈服,換衫,影相,仲同我個台TVB搞crossover,可惜《特別新聞報道》嘅時候挂住睇,cross唔到。以下相片除咗條褲同皮帶係我自己嘅LEE、鞋係自己嘅es、圍巾係舊年買嘅之外,冷衫、外套都係Daddy當年嘅。 大家俾啲評價,我媽咪要總結意見
 
 

   

   

 

About William Lo
http://willylo-cu09.spaces.live.com/

14 Responses to 我的潮爆媽媽 @ 70’s再現

  1. Lydia says:

    喂~真系唔错喔…..潮流又真系兴复古?感觉几好…

    Like

  2. YVONNE XIAOMIN says:

    今期個blog主題都幾有趣,如果講英倫格子feel,首選vivien westwood,個人覺得韓國牌子e-land D格子都好有英倫學院風格,我覺得你個look都幾OK,最鈡意件衫,件outwear就有D接受唔到,第二張最好睇,ES向HK好似平過大陸好多!

    Like

  3. liu says:

    点解你好似着到好肥咁嘅 ? = =||||||||不过呢种衫估计过多十几年都仲可以着出街

    Like

  4. Wen says:

    人靓就得啦!补充一句。我喜欢e-land 那种风格,所以觉得毛衣好看。不过outwear是不是显得小气?

    Like

  5. Lin says:

    还不错啊~呵呵

    Like

  6. says:

    都OK啦!

    Like

  7. Wii says:

    英倫格仔格仔又真係幾好feel…wor加上e幾年又興復古~~~but我覺得有個缺點:就係條皮帶5係甘襯整體ge style….純粹個人意見~~~

    Like

  8. snow says:

    好似吖伯~~件衫都ok,或者可能系个人既问题,所以~~~=3=

    Like

  9. Wii says:

    點解咁問~~~

    Like

  10. 小wing says:

    哇!好feel喔!你老豆D衫真系潮~不过同你讲一个残酷慨事实,你被点名了!!heehee:)去我blog睇睇~~~

    Like

  11. Unknown says:

    都说爸爸的衣服有用~

    Like

  12. Andre says:

    長大了.成熟了.有味道.挺不錯.黑色袖的比較好看一點.

    Like

  13. Dan says:

    除咗个model!其他都几好!!maybe件大搂会over咗..但是睇唔清.."英伦格仔"都颇有feel..家使果然形复古…

    Like

  14. Nicole says:

    我都有件差唔多样噶格子冷衫!

    Like

Leave a Reply

