夠喇!戴面具的人是你(妳)!

About William Lo
http://willylo-cu09.spaces.live.com/

20 Responses to 夠喇!戴面具的人是你(妳)!

  1. Kong says:

    甘带dom各个会系边个?!

    Like

  2. jre says:

    心痛!!!試問你噶面具何嘗唔吡我厚!!??

    Like

  3. jre says:

    或者咁講,你若果想知道我係邊個噶話,會後悔嘎!!真相比較得人驚!!以閣下噶性格,看看面具算啦!!何況,所有人都帶住面具!!

    Like

  4. jre says:

    如果妳想知道噶話,我私底下我話妳知!!

    Like

  5. Giby says:

    我支持你~

    Like

  6. sadonna says:

    wot da fuck~~~u.fofo!!!shiT~~~~啊花话一起叼你噶…最HIGH憎人地虾WILLY!!!!我地无兴趣知你系乜水…SAVE拉…

    Like

  7. sadonna says:

    solisoli…我没有经常这样说话的拉…喵…不过对着这种生物爆粗还真的挺爽的…JUST BCS 距繁住WILLY….下次不讲了,,呵…

    Like

  8. liu says:

    就算我地点带面具 我地至少系真诚咁对待我地嘅朋友 你D心理扭曲嘅人就吾好扮精神医生 SORRY 精神科医生多数都系颠 咁睇黎都几适合你做

    Like

  9. jre says:

    算!!我唔同妳哋計較!!總言之:裴丹係狐貍精!!見到啦:狐貍精噶結局通常都係…………哈哈

    Like

  10. jre says:

    仲有啊花妳同我聽住吖!!:懶得慼!!因住吖,我顛嘎!!!!

    Like

  11. jre says:

    大家好 我是货真价实的官智 由于电脑问题所以一直不能上网 这次大驾光临这里主要是为了警告澄清:因为近来有位自称为FOFO的小姐冒充我的名字在很多别人的博客中把我的电话号码到处张贴 严重影响我的正常生活 若然继续 对此我一定会采取进一步法律行动 注意所有人之中 只有我与你通过电话我绝对有本事查出你的资料!另外 我希望你别再以我的名义虚假发布评论和意见 正常状态下我是不会以我的名义发文的! 前事不计 希望FOFO不要再犯!官智上

    Like

  12. jre says:

    你啊媽個B吖,你大柒我吖!!本小姐嚇大嘎!!!!!死柒頭官智,係吖,吹咩,我手頭上係有你噶電話號碼吖,我係鍾意到處揚吖,點啊,揾人劈我吖!!抵你病死吖!死發瘟~~~¥#%……※如果唔係你揚出去,willy、啊花、dannie點知道我係邊個吖!!枉我之前咁信任你,當正係好人,你咁對我吖!!!乜柒事幹咁巴閉,你以為自己係溫家寶吖,查我吖,笨~~~~~~~~~~~~~~~~有排你受吖!!得罪我!!

    Like

  13. jre says:

    仲有吖,妳哋聽住吖,邊個得罪我,下場絕對唔好受吖!!!!!!!!!!!~~~~~~~~~~~~~~~~知驚未~~~~~~~~~~~~~~~~~

    Like

  14. jre says:

    好,我就同你玩!!!!!!!!!!!!!各位註意:阿咩鬼官貿李噶小靈通係89287576、手提電話係13112255995!!!!!!!!!!!!!哈哈^ 0 ^哈哈想大我吖,下世啦,0靚仔!!!!!

    Like

  15. jre says:

    唔好怪我吖,怪就怪果個勞××將妳噶電話吡佐我喇!!!!!!!!

    Like

  16. Kong says:

    我系fofo,我系fofo,我系fofo,我系fofo,我系fofo,我系fofo,我系fofo,我系fofo,我系fofo,我系fofo,我系fofo,我系fofo,我系fofo,我系fofo,我系fofo,我系fofo,我系fofo,我系fofo,我系fofo,我系fofo,我系fofo,我系fofo,我系fofo,我系fofo,我系fofo,我系fofo,我系fofo,我系fofo,

    Like

  17. jre says:

    嗯,大家估0岩未吖!!呵呵……

    Like

  18. jre says:

    呵呵,以後记得揾我吖!!!!!!!!^_^哈哈!!!!!!!!!重复一次:官貿李噶小靈通係89287576、手提電話係13112255995!!!!!!!!!!!!!乜嘢孽债揾我吖!!!!!!!!!!!!!!!!!!歡迎之極!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Like

  19. says:

    世界上点回有D甘咯变态女性,简直是侮辱女性啊!

    Like

  20. 晓澄 says:

    哇哇!!有人系度恐吓人喔~~笑死人了~~

    Like

Leave a Reply

