第一次賺錢,爲咗150,賣身

  演唱會識咗sterry,前日問我有冇興趣演話劇,有錢嘎。正在我缺錢並立志儲錢之際,我就lue飯應喇,仲拖埋giby、dannie、同埋思樂冰落水添。噚日彩排,giby同思樂冰一嘢俾人選中要扮演老年夫妻,剩低就演年輕情侶。其實我唔算最慘,只是恤衫、西褲、皮鞋,仲要束埋衫,成個安利sales咁。dannie就OL打扮,不過委屈曬………………giby同思樂冰就要借d老人衫,扮阿伯阿婆。

  今日嚟到佛山市南海區黃岐嘉洲廣場(galaxy mall),廣佛中心地帶(其實係一個山卡啦地方)。化妝呢part係最爆笑,大家睇相啦。雖然一直在抱怨,不過諗翻轉頭,150都幾好賺。我哋冇對白,在台上行一分半鐘,化妝就有錢。跳街舞同玩X-Game啲人咁辛苦都係150,廣交會翻譯一般都係US$20/DAY,m記都係RMB5/hour。

  第一次賺錢,下次有機會的話要繼續努力,加快Levi’s進度!!!

About William Lo
http://willylo-cu09.spaces.live.com/

8 Responses to 第一次賺錢,爲咗150,賣身

  1. 恺莹 says:

    giby好有潛質!

    Like

  2. jre says:

    齊歡腸…………唱呃唱…………家有喜……事 咿…………咿…………咿 咿 咿快樂,吉呃祥---恭喜發財

    Like

  3. Unknown says:

    "Levi\’s"我又要!!!!!!

    Like

  4. YUKI☆草一棵★ says:

    怨念啊…怨念啊…… -0-为什么我要有课咧~为什么是高数咧~可恶啊啊啊Levi\’s…LO记真奢侈呀

    Like

  5. •°o。♡shushu♡。o°• says:

    我都要赚钱!!

    Like

  6. YVONNE XIAOMIN says:

    好啊,下次见到你一定叫你拉willy4williamanyway 点解要系levi\’s又贵又普通,着向身五觉得有咩特别

    Like

  7. Michelle says:

    咪當係人生經驗囖!你好過好多人啦!起碼可以做到自己喜歡的事仲可以賺錢!家姐都要打工啦!得閑過我個SAPCE度啦@

    Like

  8. Crystal says:

    哇!!!!!哈哈!!!!!!!好开心见到你地依家自己挣钱啊!!!!!因为我都系度打工!我帮人地睇住D BB啊!!^_^!!点都好!!安全第一!!支持你地!!!!!!!!^_^

    Like

Leave a Reply

