發現廣州and sth

台慶呢個星期冇翻屋企,所以個space荒廢咗
 
  11月18日,中午,Kit and Yuki來了SCAU探我同Sue。佢哋終于知道我哋處於如何的水深火熱之中。唉…………………………
 
  11月18日下午,五月花廣場,古巨基《最終幻想》簽名會。Dannie面對面同她老公握手噢。雖然因爲小意外我拿唔到基仔簽名,不過never mind啦。我依然好開心同興奮。
 
  11月19日晚,台慶夜,有「談談情,跳跳舞,05社聯友誼互動夜」。我係主持啊!雖然因爲場地題,部長們最後的面色有點黑,不過都算係happy ending啦。公關部的新朋友,好好!
 
  11月20,無所事事,我獨自一人去了購書中心和電腦城。一個人在天河流連,其實心情都幾舒暢。開始享受一個人走在街上的感覺,下次要去廣州的其它地方,例如二沙、沙面、花園…………
 
 
  另外,最近去咗幾次圖書館,借咗d書。有《美國新聞史》同《一個自由而負責的新聞界》。前者係新聞專業必修的,後者是美國新聞自由委員會編寫的,在《周末畫報》介紹過。
 
  呢排經常要用到DV,「大豬頭行動」又要重新開工。我仲趕緊呢個暑假錄音嘅《today》,所以借咗premiere同after effect的書,自學影視製作。
 
爲什麽叫「發現廣州」呢?我都唔知…………
  
About William Lo
http://willylo-cu09.spaces.live.com/

6 Responses to 發現廣州and sth

  1. Andre says:

    拿大獎啦………哦也….我喜歡的安仔最受歡迎男主角.HAPPY……….

    Like

  2. Unknown says:

    我呢期都自学紧PHOTOSHOP吖~学到超头痛!

    Like

  3. Chiuhung says:

    好充实甘喔~

    Like

  4. YVONNE XIAOMIN says:

    琴密向新学活影毕业生相个时候又见到你,好似D皮肤几黑下,原来军训真系几晒沃哈哈,基仔N年前区首《欢乐今宵》好红果阵就已经向HK罗到区个签名啦,区仲画左个公仔向度,好得意

    Like

  5. snow says:

    无左你同狗狗响身边提示我,我都已经遗忘左tvb了~~~

    Like

  6. lemonly says:

    路过,加油~~

    Like

Leave a Reply

