happened in my b-day

謝謝你們記得我的生日,謝謝你們的祝福。天蠍座的Willy19歲了。

    5號淩晨,切蛋糕吹蠟燭with my parents.我大個仔喇!

    不幸地5號一早要趕回學校參加話劇比賽初賽,不過感謝giby,你話齋你嘅出現就係一份禮物。

    下午去了IKEA,實在太正了。好多嘢都好抵好靚好有創意,下次要同mummy去!

    晚上當然是重頭戲啦。古巨基勁歌金曲廣州演唱會2005。我們一行5人(me,dannie,susan,virgil and Leo Ku哈哈)。超級興奮,超級開心啊。舞蹈總監同首席結他手仲同我同一日生日添!古巨基同佢哋講生日快樂嘅時候我有大叫“我都係啊!”不過可惜,encore得一次,都冇可以好似紅館d演唱會咁真正encore到佢再唱。另外有點後悔冇買380嘅飛,280坐山冇咁high。我用dv錄咗啊,仲用dv影咗好多相,有時閒就會上傳上來。
    11點演唱會結束,12點回到天河,然後宵夜,wow,virgil’s b-day is on Nov 6。然後1點飛的回宿舍,2點瞓覺。

    第二日第一次去白雲山,有dannie分班前的大學同學。不過dannie竟然話我係gay嘅,等到個靚仔好似驚咗我咁………………

    我的十九歲生日,有你們的祝福,開心!

 
About William Lo
http://willylo-cu09.spaces.live.com/

7 Responses to happened in my b-day

  1. says:

    第一次去白云山……呵呵!

    Like

  2. Andre says:

    我都好鍾意IEKA的嘢啊….下次我又要去.

    Like

  3. Andre says:

    啊?你19歲才第一次去白雲山?不是吧.不過我二十幾歲了都沒去過呢.哈哈哈.

    Like

  4. Nicole says:

    你去看古巨基,我去看mayday!

    Like

  5. 薯薯婷比 says:

    Happy birthday喔~!

    Like

  6. 恺莹 says:

    我都好想去睇啊,點解唔係紅舘。。。。

    Like

  7. McNick says:

    Late Happy Birthday!mine is 6.21haha

    Like

Leave a Reply

