一些事

  一些事,本來我根本不會在意,不過佛都會有火的時候。騷擾我還要騷擾我的朋友。然後盜用我hotmail,改我密碼,刪曬我啲信。再然後到用我的msn同人講“我好煩”。究竟呢個人有咩居心啊?仔細閲讀佢喺呢幾個blog嘅留言,竟然“懶”了解我哋班d人咁。but anyway,我接受唔到99-1有如此的人,如此敗壞99-1的人。
 
其實自己都應該檢討一下平時嘅爲人,不過唔需要d變態嘅人嚟提醒。究竟我過去在大家心目中的形象如何,無從稽考,亦無法知道。不過我會努力令自己變得好一些。
 
 
  一些事。上星期五去咗黃花崗劇院睇話劇《十三行商人》,唔係我突如其來的興致,而係虎姐請,當然唔係請我啦。見到虎姐真人,感覺好nice好pro。不過冇合照冇簽名。
 
  一些事。上個星期六晚Zinc again。不過當時懶得打字,所以冇更新。大家睇相啦。當晚zinc之後去咗宵夜,突然閒覺得我們長大了,開始做一d大人先會咗嘅嘢,例如去酒吧——雖然我發姣要咗杯雪梨汁,然後係大排檔宵夜。當晚又去giby度寄宿一宵。同Yvette chat online with webcam,她哭了,我又突然好懷念es的生活。好像之前話去學法文咁,想同giby一個班,想再做同學。
 
  一些事。上星期六院運會,雖然拉贊助失敗,但還是成功舉行。我乜都冇報,只負責拍dv,係新生之中唯一有pass嘎(自豪一下)。giby嚟過華農參觀,終于知道點解我要行40分鐘翻學。
  一些事。經過重重面試,入了社聯公關部。不過究竟係我自己有實力入去定係其中一位師姐buy我,所以夾硬整我入去呢?所以我入得唔開心。當作係考驗啦,反正入咗,加油努力。
 
  一些事。學校每個人都好似好忙,成日開會,不過大家都唔知忙咩。帶電腦真係會令人頽廢,我煲tvb劇,煲完一齣又一齣。依然等待上網,可以上網之後應該唔會咁頽。買咗洗衣機喇,全自動,第日就輕鬆喇。
About William Lo
http://willylo-cu09.spaces.live.com/

12 Responses to 一些事

  1. liu says:

    我都有去PUB 饮可乐沟酒多 感觉PUB无以前想象中咁讨厌 但系都系抗拒周末去PUB 太多人了 PS 你可以上网之后应该会更颓 = =||||||||||

    Like

  2. 凌茹 says:

    Hey,man!有没搞错,出去蒲有吾叫埋我,我响哩到就快变山顶洞人啦~!好采有D师兄师姐倾下计~下次叫埋我啦~~~~~~(强烈抗议!!!!) 我都去着拉赞助啊,结果仲没知!!

    Like

  3. Dan says:

    唉….不知道可以说什么了….

    Like

  4. snow says:

    或者可以尝试换一个HOTMAIL吧~~好男不与女斗哦~

    Like

  5. 建忠 says:

    ~~~~~~~~~~~~~~

    Like

  6. Chiuhung says:

    i find my name in this website…..haha

    Like

  7. •°o。♡shushu♡。o°• says:

    我系华农成日偷懒,你真系忙

    Like

  8. Andre says:

    let it be lar. 還要整天想著跟這種人鬥,還真費神呢.對了.感覺你前面那幾根頭髮每次都會飛起來.哈哈哈.知道你是故意的.

    Like

  9. _yu says:

    呵呵..有趣,,,,,,路过…踩踩…^_^

    Like

  10. Unknown says:

    看到你运动会的相,颇有感觉哦   应该好正的呢!

    Like

  11. 建忠 says:

    那个人也未免无聊点,你虽然是弱了点,但是也不会那样的,,哈哈

    Like

  12. jre says:

    明晚19:00 不见不散

    Like

Leave a Reply

