學校生活好似還是步入正軌。上個星期學院學生會招新,順利地入了外聯部。不過自己確實好衰,外聯同文娛同時走去面試,兩邊都pass咗,搞到兩邊的部長難做…………外聯部就開始有嘢做喇,首先係院運會的贊助,時間好趕哦。文娛部就要籌備話劇參加學校嘅比賽,無奈地竟然冇劇本又超級趕,多得giby肯俾我改編《22樓摩天輪之明日之星》廣播劇,唔知搬上舞臺的效果會如何呢?輔導員唔知點解知道我有DV,叫我帶翻去拍院運會。唔應該太過張揚。

  9號翻過es一次,原因係gz_guanzhi要採訪es的老師,嗰日下午冇課,我帶佢入去唔使pass,方便好多。呢個都算係第一次跟記者去採訪

  11號去了大學城一趟,無奈地佢哋都有課,送完嘢之後傾咗半個鐘就要走喇。不過我都幾開心,雖然妳收到之後的反應我確實有幾分失望。冇話咩辜負唔辜負,生日要開心,唔俾亂諗嘢。早知就留低旁聽啦,因爲最後我都係逃課,冇趕翻去上課,去咗辦理adsl。不過幾日之後的答復是多麽的讓我失望。躍進南宿舍暫時不具備安裝條件。換言之,我上網係遙遙無期的事情。不過今日我都會帶電腦去,上唔到網都可以睇碟!

  闊別7年的《翡翠歌星賀台慶》噚晚終于再次同觀衆見面,作爲台慶月的第一個show,果然冇令觀衆失望。有至愛Nikki同Kenny(新形象,型!),呢兩位我純粹buy佢哋個樣。千嬅無奈地要同鄭中基打對台戯,唱《無賴》嘅時候唱到想喊咁,千嬅,我buy妳!!!7年後只有劉德華一個天王仲陪班後生顛,仲要重復22年前的心口碎大石,幾廿嵗,仲碎嚟做乜………………?

  學校的生活真的要開始喇,加油!

About William Lo
http://willylo-cu09.spaces.live.com/

6 Responses to

  1. Unknown says:

    踩你的空间,以后偶会经常来的。 另外,我家举行的MSN Space的空间评选活动(已经有两千多人报名),已经进入数据统计阶段,近日将开始投票活动,请留意。:)如果认为我是在“做广告”的朋友就不要来了。

    Like

  2. Nicole says:

    突然好想在广州读书啊~外联的工作很烦啊!

    Like

  3. liu says:

    你有无咁值钱啊…阿花话你有诽闻喔…而且仲要系靓女…八下先…

    Like

  4. says:

    很喜欢tvb的电视剧 是15号台庆吧 只是看不到..一定很精彩巡礼有什么好剧集推荐没有?都看不到 .. 呵呵

    Like

  5. says:

    还有超喜欢鄭中基的《無賴》 !!!真想看..

    Like

  6. YVONNE XIAOMIN says:

    外联部是唯一一个可以学到东西的学生会的地方你的选择没错!

    Like

Leave a Reply

