Impression of Shenzhen

呢三日同giby、gucci、leslie去咗深圳,都ok開心啦。對深圳又有咗新嘅印象。
 
[广深交通]
  我哋3日兩晚嘅行程好free。由廣州去深圳,感覺上就好似地鐵轉地鐵再轉地鐵,就可以去到酒店。廣深火車每十五分鐘一班確實方便。
 
 
[frd]
  去到深圳有一位giby的frd琪哥做導遊,佢確實好好人,好nice,同時有d搞笑,特別是介紹香蜜湖同女…………朋友的時候。
 
 
[mall]
  深圳的mall好似比廣州大,有d香港、上海feel,萬象城就好似又一城咁,雖然冇咁大,但有個溜冰場、好多名店………………其實正佳都朝住呢個方向發展。總體來講,還是廣州好。
 
 
[bar]
    去了中信外面一閒叫CRYSTAL嘅bar。好不幸,我哋5個人叫嘅嘢飲都比較難飲。我杯「新加坡司令」味道超怪……………下次去zinc要試其它。
 
 
[東門]
  東門還是老樣子,雜。閒「流綫」竟然冇冷氣,衰過「狀元坊」。
 
 
[truth or dare]
  回到酒店,買了5支金威,勁難飲!有人飲到嘔~~~~雖然最後truth or dare因爲冇人願意去買酒而變成truth and truth,不過我覺得呢晚係最開心的一晚。我真係好好好好好開心!!!
 
 
[粵語or國語?]
  語言係令我最鬱悶的一個問題。衆所周知,深圳是一個移民城市,同時又係廣東省内、毗鄰香港。究竟要講粵語定國語?當我習慣性地講粵語嘅時候,有人聼唔明(我直覺覺得對方係深圳本地人);當我主動講國語嘅時候,d人就用好廣東嘅國語同我對話,好,我專翻用母語。鬱悶啊………………|||琪哥話我哋同齡人、後生仔一般講粵語,而我問咗另外一個深圳frd他話一般行街用粵語,上班用國語,對外用英語(廢話)。
  最後總結,還是母語好!
 
 
[歡樂谷]
  這是行程重點,RMB140的門票有點貴。都玩咗好好玩嘅機動遊戲,ok啦,未玩夠而已。下次還有機會吧………………下次還有迪士尼!  
About William Lo
http://willylo-cu09.spaces.live.com/

5 Responses to Impression of Shenzhen

  1. Andre says:

    搶SOFA啦…我在深圳哪裏也沒有去.放假到處都是人的啦.

    Like

  2. Sandy says:

    勞記學識飲酒啦

    Like

  3. adela says:

    sorry ar……..u know wat im talking about la~~~reli sorry…i didnt mean 2…..sorry…..

    Like

  4. YVONNE XIAOMIN says:

    前两日在学校见到个怀疑是你的人在华山宿舍着嘛呵呵,如果真的事就真没想到这么快就撞见没有照片中高波,师弟

    Like

  5. 古惑豬的最終幻想 says:

    哈哈哈.你來深圳啦?OH OHO OH…好玩吧…本來要去廣州參加廣交會的.但身體不舒服.SO…

    Like

Leave a Reply

