軍訓期間發生的事

  9月11號到9月24號的軍訓終于結束了。其實這次軍訓並不太辛苦,中學6年已經習慣了,只是軍服包住,很熱。軍訓中好像發生了許多事,但不太重要,重點反而是籌備中秋的party、20號的放假。

 

  91x,見到韓耕。韓耕,小桔個frd,正因如此,上次八號風球的時候認識了,在hk唱k;韓耕,大學新同學個frd,亦因爲如此,她來scau時入了我宿舍,傾咗一陣。好似一個圈咁,又兜了回來,世界真係細。

  915開始籌備中秋party,我無啦啦做咗策劃人及主持人。

  917溜到希爾頓陽光對面的百佳大採購,向dannie曬命,然後她再次揚言姦咗我。

  918,中秋,各位朋友還好嗎?當晚好似好忙,忙完之後開始找人打電話。入咗外聯部的北大校花似乎好忙,不過有心就得。Nicole仲係咁,八咗好多北京的最新動向。giby算啦,經常打電話,冇分中秋唔中秋。dannie,wow!!!中秋,我仲有心吧,哈哈。之後,獨自在宿舍外,以前的情景還歷歷在目,當晚,我們cu09出碟;當晚,我們圍著蠟燭玩truth or dare;當晚,我send短訊…………

  920,放假。溜咗出去大學城。第一站,中大。宿舍、飯堂都比scau抵。呢度乜都貴。然後第二站,廣外。哈哈哈,大家都黑咗好多好多,對比之下,我還好。晚上是超無聊的迎新晚會,比起以前es的晚會差得遠。

  921,廣薬雙雄大駕光臨。結果沒有遊覽校園,去了食宵夜。第一次飛摩,一個人,越坐越驚,俾人輪奸點算?!至愛大少gel到個頭號搞笑。

  924,閲兵+考試。其實我覺得今次軍訓d教官唔pro,but anyway,三個獎,成績不錯。考試,哈哈,兩點半至四點半的軍事理論開卷考試,我三點就交卷了,全部都好認真地在書上找到答案,實在太無聊的考試。拿到課表,超級無奈,這就是大學生活???太少課喇。唔得,要學埋高數!

About William Lo
http://willylo-cu09.spaces.live.com/

One Response to 軍訓期間發生的事

  1. says:

    真热闹,我系度就无甘多地方去玩啦!

    Like

Leave a Reply

