暑假總結

  好快,將近三個月的暑假就這樣結束了。同以往的假期一樣,假期之初訂好的好多目標都沒有實現。有時候都幾憎自己,成日都三分鐘熱度,半途而廢。呢個假期,有好多唔同的經歷。
 
giby: 假期總是少不到你。到你家忠寄居過幾次,然後你去香港又寄居在我住的酒店。好可惜最後都冇去得成香港(golden age 2)同埋歡樂谷。yvette話好可惜我哋3個最後都要分開,不過天下無不散之筵席,我相信會有情不變。這是你同lion教我的。
 
christie: 一開始就躊躇滿志地搞大豬頭行動,點知到最後幾日我才能post上網,還有很多資料沒有複製。不過算啦,只要我們有心,一定搞得成。哈哈,cu09又錄音喇,希望下次我們還會相聚。
 
官智: 這個假期你帶給我很多不同的經歷,有很多我以前從來都未諗過。例如去電視臺參觀、去圖書館等等。還有你的黐綫電話,確實搞到我好煩。
 
dannie: Haagen-Dazs確實搞到我大出血,不過a promise is a promise。某個中秋的尷尬事情已經不再尷尬了,哈哈。希望我能做一個有心人。
 
p.s 99級歷年影音片斷下載的「大豬頭行動」已經post咗上http://cu09.nease.net ,不過由於軍訓期間我唔上網,所以冇上載。如果你下載唔到,請耐心等待。
About William Lo
http://willylo-cu09.spaces.live.com/

One Response to 暑假總結

  1. Nicole says:

    我已经共享la……

    Like

Leave a Reply

