冇水

  沃爾瑪工地前面爆水管,停咗半日水。到此時此刻仍然未供水。搞到冇水沖廁所,要落樓下消防栓度拿水。嗰啲水又污遭,沖唔到涼。搞到我要去爺爺度沖涼。
  幾時先有水???莫非我聼朝要用蒸餾水洗面?
About William Lo
http://willylo-cu09.spaces.live.com/

7 Responses to 冇水

  1. says:

    阴功咯

    Like

  2. William says:

    到此時此刻 終于有水喇

    Like

  3. snow says:

    还记得有一次在学校停水,我清楚地记得那天是去年的3。9号,因为我在日记里写到:今日霍恒锐18岁生日,姜村有条水管爆左为距庆祝……ps:无水真系好惨,请大家节约用水!!!!!!!!!!

    Like

  4. Unknown says:

    willy,我有个同学话你的blog几充实,好过我的好多哦~~~(其实我心林:车,不就是图片多D么!)

    Like

  5. William says:

    to Hanzen:咁你就錯喇圖片非常之重要,可以給陌生人了解你。好過你個blog度d相,戴面具而且我仲有一個重點欄目「我的主題曲」

    Like

  6. Unknown says:

    to willy: 戴面具是保持我个人的神秘敢,好过你咩都比你T晒了,点吊起人地条瘾呢??而你的主题曲嘛,in d得5得啊?

    Like

  7. William says:

    in d就不是主題曲啦呢d歌都同唔同時期的自己有關好有意義嘎

    Like

Leave a Reply

