cu09再戰錄音室

  今日,經過重重波折,我哋cu09九個人終于齊齊整整再聚佛山,再戰錄音室。
 
  講下今日流水賬。首先我冇去廣州接佢哋,而又非常不幸地佢哋落錯車,嗨!~~~~~~~~~~之後邀請了他們吃佛山老字號「應記」云吞面。然後嚟我屋企練歌。
 
  錄音過程就順利中又波折重重,因爲好多人都未聼過今次要錄音的歌。正因如此,今次冇主打了。苦戰三小時(好彩計錢只計兩個鐘),終于完成cu09第二擊的錄音工作。
 
  其實之前已經有人向我book碟嘎喇,不過現在暫時未決定是否售賣。詳情請留意cu09官方網站http://cu09.nease.net 最新公告。
 
  cu09還是齊心,還是有心,值得慶賀!
 
 
後記:錄音之後由於太夜,所以我充當護花使者,護送Nicole回增城。呢篇blog正是寫于增城。
About William Lo
http://willylo-cu09.spaces.live.com/

8 Responses to cu09再戰錄音室

  1. 俊欣 says:

    期待你地第二张碟~(我有买第一张啊!)

    Like

  2. says:

    哈哈,卖吧卖吧。不过就今天这样三首就拿去卖会觉得对不起观众。

    Like

  3. •°o。♡shushu♡。o°• says:

    上次有种被昆的感觉

    Like

  4. billy says:

    LO记唱左几句啊?呵呵

    Like

  5. adela says:

    我仲以爲你要29號番學校宣傳+賣添~

    Like

  6. William says:

    好建議嚄

    Like

  7. 助人为乐、关心集体、热爱班级的小韵韵 says:

    啊!!!!!!!!!你送我小猪猪回家!!!!!!我都想送小猪猪回家啊………………………………………………

    Like

Leave a Reply

