視察錄音室

  今日(17號)去了視察錄音室,還是兩年前的那個人,不過studio已經搬咗去我屋企附近。終于make sure到9個人全部得閑,聼日正式錄音。
 
  有趣的是,同兩年前去視察錄音室一樣,有一個人正在錄音。他唱的還好喇,只是沒有很特別。和音唱得比較好。説不定是明日之星。同兩年前一樣,正在錄音的那個人話我好面善,好似見過我。莫非我真係大明星?今次呢個人仲話我係乜乜band隊,啊啊啊?莫非佢上過cu09網站?
 
  聼日錄音!!!
About William Lo
http://willylo-cu09.spaces.live.com/

7 Responses to 視察錄音室

  1. says:

    早起……very sleepy……

    Like

  2. 小wing says:

    wa~~好似好好玩甘嘅…羡慕ing

    Like

  3. ANDY says:

    你是大明星?不是吧..

    Like

  4. snow says:

    今次录咩歌吖?霖住中秋罗翻学校卖吖?真无良!

    Like

  5. YVONNE XIAOMIN says:

    有點自戀傾向的師弟:請問你咩星座呢?

    Like

  6. adela says:

    又錄音吖~G持哇!!!不過阿仔你實唱得好好好好…………..難聽!

    Like

  7. William says:

    to 阿媽:乜你咁講自己個仔嘎。我唱得咁好!!!我係大明星,你係星媽啊。to 師姐:天蠍座

    Like

Leave a Reply

