忙過溫家寳-3 之五班大聚會

  今日期待已久的五班大聚會如期順利地舉行,雖然人數不夠上次多,但依然很開心。見到好耐冇見嘅何非傑、郭冬晨、Sunnie、王俊文同埋喻遠,咁耐冇見,當然開心啦。現在大家都各奔前程喇,就用劉嘉慧老竇贈我哋的一句話來講,「祝大家順利」。

  開始流水賬,交代下行程,首先去天河BOSS CAFE食自助餐,餐后有秘書親手炮製的朱古力蛋糕,yummy!!!後來就去咗加州紅做咪霸。

  見到咁多好朋友,好開心。臨走的時候同何非傑攬做下,又同郭冬晨攬咗半下,場面好感動。下次相聚又會係幾時?初中分別後友情依舊,我會好好珍惜。希望幾年後,或是10年、20年甚至更久以後我們依然是好朋友。臨別前,郭冬晨問我點解今日成日都笑容燦爛。其實都係開心咯,大家咁耐冇見難得相聚。又或者我見到你哋就想起好多以前好好的回憶。今日確實開心咗一日,就算冇人同我講嘢嘅時候望住其他人打鬧,都好開心。

  希望我哋友誼萬歲。

About William Lo
http://willylo-cu09.spaces.live.com/

5 Responses to 忙過溫家寳-3 之五班大聚會

  1. Unknown says:

    路过这里久违的朋友见面气氛一定很让人感动:)

    Like

  2. Jo says:

    haha““同郭冬晨攬咗半下““超搞笑““

    Like

  3. Michelle says:

    多谢你的祝福!我希望下一年我唔会在缺席啦!不过单单睇相我都好感动!

    Like

  4. says:

    我地4班都无聚会……

    Like

  5. liu says:

    我老豆越老越可爱了 晕 \’\’祝大家顺利\’\’~~~~~~~~~

    Like

Leave a Reply

