忙過溫家寳-2 之生日快樂

現在是八月十三號,好多人生日啊!!!
 
劉嘉慧:
  生日快樂啊。認識十幾年,一切盡在不言中啦。雖然身處唔同國度,但大家都即將進入大學校園,都須要改變自己,在大學中有個全新形象。一齊加油啦。
 
何非傑:
  同舊年一樣,生日短訊例牌遲到,sorry ar。在屋企比較唔知時間。不過你有例牌咁贈回一條粗口,算啦,正如你話「對住我有feel嘛」。唔係我犯賤啊,只是我依然會好珍惜以前一齊學習生活嘅時候。你選擇咗考美術,我依然覺得你好勇敢,加油。以前去你屋企或者你失驚無神咁跑嚟佛山,那些日子雖然一去不復返,不過成爲了美好回憶,或者以後還有機會。至於你成日hup我,算啦,唔係我犯賤,都唔係我習慣,我當你好朋友就得啦。
 
家姐SuSu:
  在南半球的妳又缺席聚會了,不過現在通訊發達,大家keep in touch啦。知道你在澳洲都好辛苦,今年仲要唔返添,加油啦!!!
 
 
至於八月十二號,就是助人爲樂、關心集體、熱愛班級的任大小姐的生日。哈哈,份禮物係米好低B好可愛呢?希望你中意啦。
About William Lo
http://willylo-cu09.spaces.live.com/

One Response to 忙過溫家寳-2 之生日快樂

  1. 助人为乐、关心集体、热爱班级的小韵韵 says:

    多谢LO记,我正想买只这样的东东带去大学的说……

    Like

Leave a Reply

