忙過溫家寳-1 之回校

  其他人都出連載,我又出!!!
 
  今日回校,拿畢業証,不過冇拿到。算!12號要拿檔案。今日最開心就是見到Sexy Yvette,她講咗一句好無奈的話——「你哋三個最後唔可以喺埋同一間學校」令我我頗有「天下無不散之筵席」的感慨。其實事實如此,勇敢面對啦。或者對我來説是新的開始,而且我相信會友誼萬歲。妳去香港理工算唔算分隔異地呢?咁近,我又有多一個藉口去香港喇。今日拿咗我同giby喺瓊華買的眼睛衫俾Yvette,見到件衫第一時間就想到Yvette。
 
  之後去了正佳滑冰,有快感亦都有鬱悶,還是上次好玩。算,不想詳細敍述。
About William Lo
http://willylo-cu09.spaces.live.com/

2 Responses to 忙過溫家寳-1 之回校

  1. billy says:

    我见到一个完全忘我噶LO记系度一圈圆跑,试图追上在他前面的人 实在………..

    Like

  2. William says:

    因爲我勁咯!!!

    Like

Leave a Reply

