family trip to HK

  香港,5日,7人,親戚。呢d數據同埋名詞,就可以聯想到呢5日我是怎麽過的………………|||不過今次去探親雖然有點悶同埋有點尷尬,不過其實每隔一兩年同親戚聚一聚感覺還好啦。今次去香港,有以下幾個關鍵字:giby、親戚、shopping、Levi’s、政治……
 
 
關鍵字-1 giby
 
  今次我同屋企人去又關佢事???佢臨時有事要隻身去HK,所以寄居在我酒店兩晚。我+表弟+giby,三個男生不算奇怪。不過我giby就嚇親我表弟喇。事關我哋完全crazy,大家互相試衫、裝身、set頭,搞到我好純情的表弟好鬱悶。星期六是我的free time,同giby&小桔shopping,頗有收穫。giby隻身到HK,搞到我有點過於擔心他添,有點怪………………|||
 
 
關鍵字-2 親戚
 
  這些親戚都是一兩年甚至兩三年先見一次,一開始以爲會好鬱悶,而事實上也頗鬱悶,不過親戚就要聚下,聯絡感情。第一日就有飯局,仲有可能見到我嗰個大我4日嘅表哥,搞到我嚴陣以待,要靚過佢,不過最後靚仔表哥都冇出現,其實我已經唔記得佢個樣係點。
  不過之後又出現了一個型仔表哥,据我所知,佢頗有經歷,其實都睇得出。佢淨係叫我有得讀書嘅時候就要俾心機去讀,書到用時方恨少。拿咗佢個MSN同埋ICQ,等我上網同佢交流下先。
 
 
關鍵字-3 shopping
 
  去香港總離不開shopping,收穫真不少。同giby再臨瓊華買了一件polo恤。之後去上水探親戚時撞上波鞋鋪執笠大減價,PONY一對$96,puma水晶底一對$336。後來發現香港最近異軍突起的本土潮流品牌,石仔陳宇琛同阿Don李逸朗都是呢個牌子的擁躉(雜誌報道),我有了一條褲同埋一件tee的收穫。不過可惜,冇乜時間,買唔到短褲同埋《十月初五的月光》初哥哥的銀雞。
 
 
關鍵字-4 Levi’s
 
  將Levi’s作爲關鍵字並非本人買了Levi’s(太貴了,冇錢),而是香港通街的人都著Levi’s。見到十條牛仔褲有七條都是Levi’s的。可能Levi’s在香港已經成爲了一種文化。好,等我呢個新聞工作者研究下先。
 
 
關鍵字-5 政治
 
  又是一個嚴肅的問題。我與一位曾經在星島日報工作的親戚討論了這個問題。她問我知不知道64,我話知,不過我表弟表妹甚至很多我的同齡人都不知。然後就發散開去。她覺得大陸應該要開放,才能開啓民智,並贊成香港07/08普選。我就話好似臺灣咁搞到社會分化就唔得。然後她又話不會分化,因爲如果呢位總統做得唔好,四年后就唔會選佢,但是一定要捍衛民主自由。我就向她解釋了一輪中國(大陸)的國情,要民主的同時亦要穩定,不能選擇美國那套,要改革但不要運動等等等等。好,下次繼續討論。
 
 
關鍵字-6 警察總部+香港先生
 
  厲害了,有一晚有人請我哋去金鍾警察總部食飯,嘩,要證件先可以入得去嘎。其實入面d嘢唔貴,比較抵食。之後就喺行去地鐵站途中見到香港先生筋肉人組的冠軍,我哋對望之後笑咗一笑。如果係冠軍我就去同佢影相,筋肉人唔多啱我。
About William Lo
http://willylo-cu09.spaces.live.com/

4 Responses to family trip to HK

  1. Nicole says:

    那我们还去不去Hk?

    Like

  2. William says:

    去啊去啊,but giby話你唔啱時間我真係好想我哋一齊去旅遊嘎

    Like

  3. Andre says:

    行船返嚟啦?OH.原來去佐HKG.

    Like

  4. Michelle says:

    點解可以係警察總部吃飯?好奇怪!不過都係覺得你好幸福,邊似得我一個人孤零零!

    Like

Leave a Reply

